EST. 2002

Derbi Bulevard 125 és a kétütem? 50-es

Hogy rohan az id? – már négy esztend? telt el, hogy a Derbi bemutatta a Boulevard névre keresztelt megoldását a városi robogós közlekedésre. Most a gyár elérkezettnek látta a pillanatot, hogy megújítsa a modellt, megigazítsa a sminket-parókát – ennek eredményeképpen mélyenszántó átalakításokat, és minek tagadni, javulásokat könyvelhetünk el.

A 125-ös

Szóval csapottabb lett a hátsó rész, de a nyeregb?l való le-fel szállogatást is mell?zhetik immár az alacsonyabb termet?ek, miután az ülésmagasság tovább csökkent, 78 cm ezen a 2009-es változaton. Mindemellett a nyereg kell?en ‘tágasnak’ t?nik két ember problémamentes utaztatásához. E célra kifejezetten hasznos kapaszkodókat is felapplikáltak a gondos mérnökök.

Kapaszkodj

De borul a korábbi hierarchia az elüls? fertályon is. A lámpatestek egyszer?bbek, mégis elegánsabbak, inkább diszktéren a háttérbe vonulnak, hogy átadják a terepet a csinosra kimunkált kis pofinak. A fejidom új vonalvezetést kapott, a nagy központi elhelyezés? fényszóró adja meg a karakterét. Eközben ‘alul’ a Derbi ?rzi-tartja régi értékeit, a sík lábtartót, ami továbbra is eléggé széles, hogy elférjünk a szatyrokkal nagybevásárlás után.

Ötven köb, két ütem

A márkakereskedésekben már kereshetjük a Baulevard 125-öt négyütem? motorral, fehér, fekete avagy szürke színben (itáliai listaára 1.990 euró). Alig egy hónap múlva pedig jön az ötven köbcentis változat, ezúttal kétütem? blokkal, vörös, fehér vagy fekete köntösben, 1.490 eurós ellenértéken.

ugrás fel