EST. 2002

Derbi GP1 50 Open


Az ultrasportos trendet követi a Derbi újonnan bemutatott ötvenes robogója: a GP1 Open kedvez?bb árfekvése miatt többeknek lesz elérhet?, mint az alap GP1 a maga csúcstechnológiájával. Pusztán m?szaki néz?pontból visszalépés is lehetne ez a Derbit?l, valójában azonban arról van szó, hogy egy ‘normálisabb’ és olcsóbb modellt is szánnak a piacra.

A GP1 hamar etalonná vált a félszázas robogók kategóriájában: alumínium vázba rögzített blokk, motorszer? leng?villa, radiális féknyereg. Technológiában és vezetési élményben is újat hozott és eladási mutatói végett sincs oka szégyenre a spanyol gyártónak illetve a Piaggio cégcsoportnak. Csúcsmodellt alkottak, igaz, árban is. Nos, az Open változat kevesebbe kerül (Olaszországban 2.379 euró a listaára), ezért cserébe a szokványos m?szaki megoldásokhoz tér vissza, er?forrását például már nem a vázba építik.

Hátul központi rugóstag dolgozik, a fékberendezést illet?en pedig: a féknyereg nem radiálisan szerelt, az elüls? tárcsa pedig kisebb lett átmér?ben. A ferde alumínium váz viszont ugyanaz, mint a GP1 50 Racing esetében.

Azáltal, hogy a Derbi visszaterelgeti GP1-esét a hagyomány ösvényére, ami a motor elhelyezését illeti, jelent?sen áldoz a nyeregmagasságból: 45 mm-rel ülhet alacsonyabban a vezet?, 65 mm-rel az esetleges utas a korábbinál. Ez az új, 13′-es felniknek is köszönhet?. A nyereg alatti csomagtérben egy zárt bukósisak elfér.

ugrás fel