EST. 2002

Derbi GPR 125 és 250

Ha ?k mondják, akkor az úgy van. A Derbi munkatársai tartják magukat az adott szóhoz és hajszálpontosan egy évvel a GP1 50 és 125 bemutatása után állnak el? a folytatással. A nagy méret? GP1 küllemre éppen olyan, mint a kis ötven köbcentis, ám a – továbbra is alumínium – vázba rögzített blokkot számos változást jegyez.

A GP1 125 és 250 robogók, ha úgy tetszik, hagyományosabbak a kis félszázasnál, amely az úton, vezetés közben tényleg motorként viselkedik. A gyár mérnökei azt állítják, hogy az új GP1-ek vezetési élménye nem sokban tér el az ötven köbcentisét?l. A futóm? merevségén legalábbis nem fog múlni semmi.

Tegyünk említést a hátsó rugóstag középs? felfüggesztésér?l, ami nem mindennapi csillapítási megoldás a robogók mez?nyében. Amúgy a sportosságot szolgálja a motorszer? vázszerkezet kialakítása, a radiálisan szerelt féknyergek (a 250-es modellen 245 mm-es dupla féktárcsa dolgozik).

Mindkét változatot karburátorral gyártják, a GP1 125 és 250 megfelelnek az Euro-2 környezeti normának.

ugrás fel