Az, hogy a spanyol Pireneusok Mulhacén hegycsúcsáról elnevezett modellb?l több változat fog készülni, már 2004-ben világossá vált, mikor a Derbi bemutatta a Café prototípusát, a latin-európai scrambler országúti változatát. Két esztend?nek kellett eltelnie, hogy szériakész állapotában vizsgálhassuk meg minden id?k egyik legagresszívebb ibériai motorját. A Café-hadm?velet kifejezetten jót tett a Mulhacén kinézetének: lendületesek a vonalak, magával ragadó a teljesen fekete fényezés is.
Az alapot a Mulhacén modell jelenti, amelyet már jól ismerhetünk: acél cs?váz, filmvászonért kiáltó alumínium leng?villa és a különleges, progresszív csillapítású oldalsó rugó (az egyetlen ilyen hátsó felfüggesztés-megoldás a piacon) a f? ismertet?jegyei. A fel- és összeszerelés kiváló min?ség?, ráadásul a korszer? 17 colos öntött kerekek, a fordított teleszkópvilla és a radiális Brembo féknyereg nyomán a békés scramblerb?l egycsapásra vad csupasz vált. Megjelenésével óhatatlanul annak a Yamaha MT-03-nak lesz vetélytársa, amellyel többek közt a blokkján osztozik, a 659 köbcentis, Euro-3-as egységen.
|
A nyereg kialakításán változtattak és egy kényelmes kapaszkodót is fölszereltek annak érdekében, hogy az utas is minél jobban érezze magát. Els? számú célját alighanem elérte a Derbi: egyedi, eredeti motorkerékpárt akartak nagy személyre szabhatósággal.
A milánói kiállításon ennek jegyében a Café mellett két exkluzív prototípus is kiállításra került: a Hot Bob a Mulhacén eddig valaha látott legextrémebb értelmezése elképeszt? grafikájával.
Míg az X-Vision optikai hatások helyett kifinomult technológiájával ny?göz le: négy mikrokamera képes felvételeket készíteni a motoros cselekedeteir?l menet közben, a forgatás anyaga pedig számítógépre letölthet?. Ez a jöv?, a kész jöv?? S pirkadása a spanyol égnek?
Legutóbbi hozzászólások