Az ausztrál Deus Ex Machina több motorjával megismerkedthettünk korábban, és szerepelt már köztük Kawasaki W650-átirat is, a francia vonal, Randy De Puniet motorja. Ez ugyancsak egy W650, amely ‘The Fiddler’, a heged?s néven fut – és a japán kéthengeres café racer stílusú átdolgozása. A Deus, bár ausztrál, Indonéziában és az Egyesült Államokban is van leányvállalata, és a Fiddlert éppen ez utóbbi, a kaliforniai (Venice Beach) kirendeltség hozta tet? alá. Ez Michael Woolaway negyedik custom bike-ja.
A nyújtott-keskenyített, kézm?vesmunkával alkotott tank köré fejl?dik a történet, az eleje minimál, a villa egy 39 mm-es Racetech, hátul a Works Performance rugópárja dolgozik együtt a légiesen karcsú króm-molibdén leng?villával – a hátsó traktust, ideértve a vázszerkezet azon részét alaposan módosították a gyári állapothoz képest.
A fékezés továbbra is tárcsa/dob, azonban fordított sorrendben: hátul t?nik fel egy kis méret?, KTM féktárcsa Brembo nyereggel, el?l pedig egy jókora dobot is találunk, igezi hatvanas évekbeli british életérzést idézve. (A motor könnyedségét nézve ez is elegend? lehet, de egy 300-as féktárcsával azért mégis hatékonyabb a lassulás.) Az alkatrész egyébként egy hatvanas évek elejér?l származó Yamaha TZ350 versenymotorról származik. Ugyancsak a ’60-asokból, egy régi Apriliáról érkezik egyébként a fényszóró – valóságos id?utazás ez a motor.
A félszáz lóer?s, légh?téses blokk egy big bore kitet és FCR karburátorokat kapott, 733 köbcenti lett az effektív lökettérfogata. A helye pedig nem a vitrinben van: Michael gyakorta megy el vele csavarogni a Santa Monica-környéki hegyekbe.
Legutóbbi hozzászólások