A brit Reynolds Engineering épp elég hosszú ideig dolgozott együtt BSB, WSBK, Moto3 és MotoGP csapatokkal ahhoz, hogy a cég feje, Dean Reynolds megtanulja, mit?l döglik a légy. Gondolt egyet, és elkészítette a motort, ami megállná a helyét a MotoGP mez?nyében – kis túlzással azért, mondjuk az Open kategóriában -, és elérhet? a vastag pénztárcájú fanatikusok számára. Két év kemény munka után elkészült a DR Moto, az ára 111 900 euró, vagyis úgy 33,5 millió forint.
A DR Moto egy 200 lóer? körüli Yamaha R1 blokkra épül sz?k áttételezés? Nova versenyváltóval, egyedi alumínium hídvázban. A váz Barry Ward munkája, aki annak idején a MotoGP versenyz? Kenny Roberts szerel?je volt. Az idom full karbon, megfelel a MotoGP specifikációnak.
16,5 colos Marchesini kovácsolt magnézium felni, négydugattyús Monoblock Brembo féknyergek választható 320 mm-es karbon tárcsákkal, hátul kétdugattyús Brembo 160 mm-es tárcsával. Az els? teleszkópok MotoGP-kompatibilis Öhlins FG 386 CNC-mart magnézium villahíddal, állítható utánfutással.
A leng?villa fordított, CNC mart alumínium, szintén MotoGP-homológ. A leng?villa merevsége is állítható a pilóta és a gumi igényeinek megfelel?en. Öhlins TTX36 hátsó rugóstag gondoskodik a progresszív rugózásról.
A DR Moto agya a Motec M800-as egysége, a motorban találunk kipörgésgátlót, egykerekezés-gátló funkciót, és válthatunk kuplung nélkül. Az elektronikus gázkar alap, a GPS követés opcionális. Dean Reynolds kincsesládája feneketlen, csak a megfelel? árat kell megfizetni érte.
További infóért vagy a megrendeléshez kattints a DR Moto oldalára, ha utóbbi megtörténik, légyszi azonnal írj az info@motorinfo.hu címre!
Fotó: dr-moto.co.uk
Legutóbbi hozzászólások