Jeremie Duchampt motorépítő zseniális érzékkel nyúl hozzá motorokhoz, és egészen megdöbbentő egyszerűséggel varázsol belőlük igazi „ékszereket”. A legutolsó átépítésére is méltán lehet büszke, hiszen egy első generációs Multistrada nem könnyű kihívás.
Az átépítést azzal kezdte, hogy egy 749-es tankját helyezte a gyári helyére, majd épített hozzá egy kecses ülést az újra gondolt segédvázra. Az egyedi gyártású hátsó idom benyúlik a tank alá, és alcantra-bőr nyereg borítja.
A fejidom teljesen új megjelenést biztosít a valamikor túramotorként használt Ducati számára. Ebben nagy szerepe van a 3 az 1-ben Motogadget lámpának is. Érdekesség, hogy Jeremie műszerfal esetében megmaradt a gyárinál, és gyönyörűen be is építette azt a fejidom mögé. A váz és a kerekek arany színűek, amihez jól passzol az Öhlins első hátsó rugóstag. A Brembo fékek fekete színben még jobban kiemelkednek az arany környezetből.
Az egyik legizgalmasabb megoldás a motor alatt található hasidom, itt lett elrejtve a kipufogó mellett, a leömlő és egy olajhűtő is. A motor teljesen olyan hatást kelt, mintha nem lenne kipufogórendszer. A hasidom, első és hátsó sárvédő természetesen karbonból készült, melyhez zöld Lamborghini Sian FKP 37-es színt választottak, melyet az FFPro vitt fel az idomokra.
Ritkán találunk ennyire letisztul, sallangmentes és mégi studatos építést. Ami egyszer használható, nem túl drága és olyan motort használ fel, amihez nagyon kevesen nyúlnak hozzá.
Jeremie munkáit megtaláljátok az Instagram és Facebook oldalakon. Érdemes követni a mestert!
Legutóbbi hozzászólások