Épp kihevertük a Ducati nagy meglepetésének kissé hosszúra nyúlt teaser kampányát, és már meg is érkezett a valóság. Hölgyeim és uraim, a Ducati Scrambler létezik.
Kicsit offroad, kicsit kezd?-szagú, és egy kicsit hipszteres, melyek közül az utóbbit sajnáljuk legjobban: kár lenne, ha ezt az egyel?re identitás nélküli kedves kis jószágot a 21. század tökükt?l megfosztott poszt-rokkerei sajátítanák ki maguknak.
Négy modellváltozatot hozott Borgo Panigale, pontosabban négyféle küls?t, a technikai alapok azonosak: 803 köbcentis, légh?téses vékettes monster blokk 75 lóer?vel és 67 Nm nyomatékkal.
A hangsúly a megjelenésen és a motorozási élményen van.
Az alap változat az Icon, ami sárgában és pirosban választható. Az Urban Enduro „Wild Green” szín?, f?zött kerekekkel, endurós stílusban. A Full Throttle inkább flat track irány kedvel?ihez szól Termignoni kipufogóval, versenysportos hangulattal, a Classic-ban pedig a ’70-es évek nyugalma egyesül a modern gépek kényelmével.
Mind a négy változaton alap a kétcsatornás Bosch ABS. Ezen kívül az egyetlen technológiai vagányság a minimalista, kerek kilométeróra, és az els? lámpa szélébe épített LED világítás. Minden más végtelenül egyszer? rajta.
Az ülés magassága 790 mm, ami alatt USB csatlakozót találunk, az els? kerék 18, a hátsó 17 colos. Száraz súlya 168 kg.
Ducati Scrambler Classic:
Ducati Scrambler Urban Enduro:
Ducati Scrambler Full Throttle:
Ducati Scrambler Icon:
Legutóbbi hozzászólások