Klasszikus Ducati Corse-idomzattal t?nt fel a Ducati ‘Project 1201’ kódnéven futó, a valóságban Superleggera néven elhíresül? extrém sportmotorja. A képet a Ducati észak-amerikai dílertalálkozóján sütötték el New Orleans városában, október elején.
Öhlins TTX gátlók, karbon-titán kipufogórendszer, illetve a fent említett teljesítmény- és súlybecslés helyességének meger?sítése, ennyi a használható infó még, a kémfotón kívül. A tervezett 500 egység jóval alatta van a Superbike-homologizációhoz szükséges 2.000 legyártott példánynak. A motor egyes részleteir?l az Asphalt&Rubber magazin adott közre egy sorozatot a napokban (lent).
Superleggera: elképeszt? súly/teljesítmény arány
A Ducati tovább feszíti a húrt, A Senna-féle Panigale S után újfent a tengerentúlról érkezett egy hír, miszerint a Panigale R változatából készítenek egy ’Superleggera’, azaz szuperkönny? kiadást, elképeszt? számokkal. 215-220 LE körüli teljesítményt és 145-150 kg-s száraz tömeget prognosztizálnak a jósok, ami kb. 20 lóval több és 20 kilóval kevesebb, mint az amúgy is extrém 1199 Panigale R. Ilyesmi szériagyártásban még nem volt.
Az informátorok és egy facebook-kiszivárogtatás (Jim Gianatsis / FastDates Calendar) szerint 500 példány készül majd ebb?l a vadállatból, és a milánói Eicmán már ott lesz, egyértelm?en a szalon királyn?je szerepet szánja a ’Project 1201’ fed?nev? motornak a brand.
Legutóbbi hozzászólások