Motor: folyadékh?téses, 90 fokos V4 négyütem?, DOHC, 4 szelep hengerenként
Henger?rtartalom: 999 ccm
Max. lóer?: 189 LE, 12500 ford/perc
Max. nyomaték: 100 Nm, 14000 ford/perc
Max. sebesség: 305 km/h
Er?átvitel: 6 sebességes, egyben kivehet? váltó, variálható áttételekkel,
hidraulikus száraz kuplung, lánchajtás
Karburator: Magneti Marelli Elektronikus injektor ‘IWF1’ szelepenként
1
Üzemanyag: Shell Racing
Olaj: Shell Advance Ultra 4 ütem? 20W60
Gyújtás: Magneti Marelli programozható CDI állítható gyújtással MF5
Kipufogó: Termignoni 4 a 2-ben rendszer
Váz: Csöves acél, rácsstílusú váz, többszörösen állítható kormánygeometria
és ülésmagasság, alumínium leng?kar
Kerékfelfüggesztés: 42-es felfordított Öhlins els? villa állítható húzó-nyomó
fokozattal és rugóer? szabályzással. Alternatív hátsó felfüggesztési módok szintén
Öhlins rugóstaggal.
Kerekek: Marchesini 17 colos els?, 16,5 colos hátsó
Els? gumi: Michelin 12/60-420 (16,5′)
Hátsó gumi: Michelin 19/67-420 (16,5′)
Üzemanyagtank-kapacitás: 23,9 l
Száraztömeg: 164 kg olajjal és vízzel
Szélesség: 678 mm
Hosszúság: 2060 mm
Fékek: Brembo, 2 db 305 vagy 290 mm-es karbon els? tárcsák, 2 db 4 dugattyús
féknyereg, hátsó fékek: 218 mm-es acéltárcsa 2 dugattyús féknyereggel
Legutóbbi hozzászólások