24 hónap leforgása alatt a vörösök annak adták jelét, hogy továbbra is nagy
figyelemmel viseltetnek az ‘ezresek’ piaci szektora felé, amihez
ugye több szempontból is er?sen köt?dnek (azóta már ilyen szériamodellekkel
is, mint ez).
Az új 999-családtag szíve egy V-twin, ami a japán (2 v. 4 hengeres) ellenfelekkel
szemben teljesen más színben tünteti fel magát a projektet.
A dolgok pénzügyi oldalát vizsgálva azzal a nagy el?nnyel találkozhatunk, hogy
ez a 2005-ös járm? ugyanannyiba kerül, mint a ‘régi’. Persze
még így sem olcsó, 17.000 eurót kóstál.
Az ár-érték arány tehát mindenképpen n?tt, de megváltozott a köntös is: a 2005-ös
Ducati vonalvezetése természetesen a Superbike világsorozat f?szerepl?jét
mintázza, amennyire csak lehet. De a ‘restyling’ nemcsak a versenysportra
hivatott utalni: olyan szempontok is fontosak voltak, mint a vezet? kényelemérzete
a nyeregben illetve a járm? aerodinamikája.
Az irányjelz?ket a felt?n?en széles visszapillantó tükrökbe építették, ennek
a megoldásnak egyébként légellenállás-kiegyensúlyozó szerepe is van (a
dizájnon túl).
Egy új (és merevebb) villának és a szintén lecserélt idomzatnak köszönhet?en
a 999 száraz tömege mindössze 186 kg. Az idomok anyaga egy technopolimer,
amelynek neve Terblend NNG02 – vagyis keresztapja nem más, mint az itt látott
modell tervez?je.
F?leg a blokk tekintetében találunk változásokat: a Testastretta fed?nev? er?forrás
max. teljesítménye 124-r?l 140 LE-re, forgatónyomatéka 10,4-r?l 11,1 kgm-re
emelkedett (9.750 illetve 8.000 percenkénti fordulaton). Az ‘L’
kéthengerest jellemz? adatok még a 63,5 mm-es furat és a 100 mm-es löket.
Legutóbbi hozzászólások