EST. 2002

Ducati: A kétkerekes Ferrari

Az elkövetkezend? MotoGp-idényre a Ducati-csapat egyébként 3o millió Eurót
invesztált, ami pedig a motort illeti, nos, a Piero Ferrari-féle HPE-vel együttm?ködésben
készült, és fejlesztésében 11o személy vett részt: érdekesség, hogy átlagéletkoruk
2o évnél fiatalabb.

Eleddig a Desmosedici 16.ooo km-t tett meg különböz? tesztpályákon. Vittoriano
Guareschi technikai referens szerint ez elég kell, hogy legyen; pláne, hogy
a tesztelésben maguk a versenyz?k is részt vállaltak: Bayliss és Capirossi.

‘Azt szeretnénk,ha a szerelmünk ragadós lenne. Rengeteg fiatalra számítunk,
és várjuk, hogy szurkoljanak a Ducatinak – fejezte be Federico Minoli. – Sportszer?
hozzáállást kérünk a minket támogatóktól.’

A Desmosedici bemutatásával kapcsolatos információ, hogy a modell nem kerül
majd kereskedelmi forgalomba – ezt Carlo Di Biagio, a Ducati Motor Holding képvisel?je
jelentette be.

‘Reálisnak t?nhet, de egyel?re nincsenek piaci tervek egy négyhengeres
országúti Ducatira – mondta Di Biagio. – Egy nagyon ambicionált gyártóról van
szó, mely tisztában van vele, hogy nehéz periódussal kell szembenéznie. Bayliss
és Capirossi segítségével azonban, és ez is bizonyos, nagy dolgok vannak készül?ben,
igazi emóciók a versenypályán. Sajnos egyel?re nem szerepel terveink közt egy
Desmosedici-epigon kereskedelmi értékesítése.’

ugrás fel