Frissítéshez érkezett a Diavel: a 2010-es milánói Eicmán mutatta be a Ducati ezt az érdekes motorkerékpárt, ami hamar két pártra szakította a közönséget, de talán éppen ez volt a célja. Fejlett technológia, innovatív dizájn és magas vezetési élmény – ezek voltak az olaszok f? célkit?zései a fejlesztés során, és majdnem két év távlatából azt lehet mondani, az ördög megnyerte a fogadást.
A kölni szalonon, 2012-ben megcsodálhatjuk az új színeket – és mindenekel?tt a Diavel Dark változatot, amelyet a mattfekete idomzatról és a fekete, kopásálló DLC-bevonatú (Diamond Like Carbon) villaszárakról és a fekete beöml?kr?l ismerhetünk fel, persze egy sor alkatrész – a kipufogó, a váltó- és fékkar, a kormánycsutka, a tükrök, a fényszórótartó (…) – cserél?dött. A Diavel Dark mellett két most debütáló grafikát is felvonultat a gyár, az egyik egy metálkék, a másik egy klasszik Ducati rosso árnyalat, mindkett? hosszanti fehér csíkkal, fehér felnikkel és a tankkal azonos szín? vázzal. Érkezik egy új, nyereg is.
M?szaki tartalmak tekintetében a ’13-as Diavel azonos a 2012-es modellévivel, ABS, ATC és Ducati Riding Mode beállítások, 11°-os Testastretta-blokk, amely 162 LE-t és 127,5 Nm-es forgatónyomatékot ad le: meggy?z?. A villa Marzocchi, a hátsó rugóstag pedig Sachs termék. Termszetesen marad porondon a Diavel Carbon verzió is, rengeteg karbonrosttal és 9 küll?s Marchesini kerekekkel, amelyek révén öt kilóval könnyebb a motor, mint az alapmodell (a Carbon csak a Red Carbon színben lesz választható, vörös vázzal és fekete felnikkel).
Klikk a képre! Galéria nyílik!
Legutóbbi hozzászólások