A Ducati ékes bizonyítékát prezentálta annak, hogy ?k bizony hallgatnak nyájas közönségükre: már a milánói EICMA kétkerek? szakkiállításon megkezdték a közönség szondázását az új Diavelr?l, a Ducati North America még egy külön microsite-ot is felállított a köz véleményének kutatására. A végeredmény meglep? lett, legalábbis a Ducati terméktervezési részlegének mindenképpen.
Az elmúlt néhány évben márkától függetlenül egyre több új motort gördítettek ki fehér fényezésben a gyártók, ezzel mintegy a tisztaságot, letisztultságot, vagy éppen az adott kétkerek? formai megoldásait kívánva hangsúlyozni. Azonban a gyári fényezések ilyetén megközelítése úgy t?nik nem mindegyik kétkerek?nek áll jól, a fehér szín? Diavelt például egyenesen kikérték maguknak a ducatisták.
A Diavel Diamond Blacket mi, azaz a nagyérdem? közönség hívtuk világra.
Egy nevében és megjelenésében is ennyire ördögi teremtést, mint kiderült, a többség nem szívesen látna a tisztaság, sz?ziesség színében pompázva, és míg például a 848 sportmotor kapcsán fel sem merül a kérdés, a közönség nyomásának fejet hajtva a Diavelr?l szám?zte a fehér fényezést a Ducati. Most mondja valaki, hogy a közösségi médiának nincs haszna!
A bolognai sportcruiser 2011-es színválasztéka tehát a következ?képpen alakul: megmarad a piros vázas, fekete idomos Diavel Black, a szintén piros vázas, piros idomos, de ezüst légbeöml?s Diavel Red, az egyedi felszereltség?, szénszálas alkatrészekkel és idomokkal megbolondított Carbon Black és Carbon Red kiadások is változatlanul megtalálhatók a kínálatban. A fehér verziót azonban – fejet hajtva a nép akaratának – még azel?tt nyugdíjazták, hogy az összeszerel? soron belemelegedhettek volna a munkába.
A Diamond Black nev? össz-fekete fényezés? változat lett helyette, amin, mint ahogy az a képeken kiválóan látható, minden egyes elem (beleértve a légbeöml?t és a lámpaidomot is), a vázzal együtt teljesen feketébe burkolózott. Black is back!
Legutóbbi hozzászólások