Az els? nap szomorú történése volt Troy Corser (Petronas)
bukása, ami a nem túlzottan tiszta aszfaltnak volt betudható.
A szerdai nap elmélyült tesztmunkát hozott: Regis Laconi összesen hetvennégy
kört tett meg a Ducati 999 nyergében, kerek 1’34’00-es id?t motorozva
a Pirelli puha keverékével, 1’34’28-asat versenyabroncsokkal: ez utóbbi
id? már nagyon közelébe ért a tavaly Michelinnel jegyzett körrekordot (1’33’8).
James Toseland egyre csak javította saját köridejét, mikor Corser
sorsára jutott: jobb térde sérült meg esése következtében. Komoly baj nem
történt, els?segély után Toseland már nem folytatta a munkát, csütörtökön azonban
ismét ott lesz a páston Laconi mellett.
( A teszt leglátványosabb eleme, ahogy a Micron cs?vekkel szerelt Petronas lángcsóvát húz maga mögött – szerk. )
A csütörtöki zárónapon két versenyszimulációt végeznek a pilóták, egyet
reggel, egyet a délutáni órák alatt. Laconi meglátásai nagyon pozitívak,
biztosra veszi, hogy sikerül az id?ket még lejjebb vinni, és megtalálni a szerdainál
is jobb beállítást.
Supersport: a ‘friss hús’ Lorenzo Lanzi hetven fölötti kört teljesített,
tehát javában ismerkedik a 749R-rel.
Pályára gurult a Petronas-brancs, Troy Corser és Chris Walker is, ?k
mindketten javítottak az els? tesztnapon jegyzett id?kön, kettejük különversenyében
Corser fél másodperccel nyer?.
Legutóbbi hozzászólások