EST. 2002

Ducati Hypermotard

Koncepcióként mutatta be a Ducati a milánói Motorszalonon a Hypermotard modellt. A légh?téses, kéthengeres desmo er?forrással szerelt járm? az els? ízig-vérig fun bike, amelyet a bolognai gyár tet? alá hozott. A 175 kilós száraz tömeg? motor legnagyobb teljesítménye 100 lóer?, ami már önmagában árulkodó számpár.

Klikk.

Közelr?l vizsgálva a Hypermotardot egy olyan kétkerek?t láthattunk az EICMÁ-n, amelyet akár a közeljöv?ben kereskedelmi forgalomba hozhatnak – minden ott van a helyén, pontos, szép, kitalált, kidolgozott. Mi tagadás, összefut a nyál az ember szájában – a vonalvezetés nagyon tiszta, ami köszönhet? a hiányzó h?t?nek is, miközben a motard olyan keskeny, mintha egy egyhengeres volna.

Klikk.

Az alapötlet emlékeztet a KTM supermotójáéra, ám a Ducati szinte széls?ségesen kompakt méreteket alkalmaz a Hypermotardon. Gyönyör? az Öhlins rugóstaggal együttm?köd? egykarú hátsó f?villa, ami látni engedi a Marchesini Racing kereket, miközben a farokidom, mint olyan teljesen hiányzik a gépr?l. El?re 50 mm szárátmér?j? Marzocchi villát építettek, míg a fékek a Brembo munkáját dicsérik: 320 mm-es szimpla tárcsa és négydugattyús, radiális féknyereg dolgozik el?l, a hátulsó tárcsa 240 mm-es.

Klikk.

Az 1000 köbcentis, magnézium szelepfed?s Desmodue blokk száz lova 220 km/órás sebesség fölé képes hajtani a Ducatit.

ugrás fel