Mindehez jön az exkluzív Dual Spark rendszer, két gyertyás gyújtással, amely sokkal teljesebb égetést biztosít, ezzel alaposan megdobva a motorer?t a közepes fordulattartományokban és nem utolsósorban csökkentve a károsanyagok kibocsátását. A hivatalos leírás szerint 95 LE-t teljesít a bolognai kéthengeres 7.750 fordulaton, 99,1 Nm-es a nyomatéka 5.000-en.
A Ducati nagy figyelmet szentelt a környezetbarátságnak: a lambda-szondával szerelt kipufogónak is köszönhet?en a járm? teljesíti az Euro-3 normát.
A futóm? alapjait tekintve változatlan, két fontos – az SR családtól örökül vett – javulásról azonban be kell számolni. A ferde acél cs?váz kell? merevséget és vezetési pontosságot szavatol, ugyanakkor a csupasz, mindent láttató motor designjába sem rondít bele.
A hátsó leng?kart méltán nevezhetjük m?remeknek: a hordozókar ovális formája és az egymáshoz hegesztett alumínium rögzítések kell?képpen merevvé teszik a hátulsó szekciót. De önmagukért beszélnek a felfüggesztések is: el?l többszörösen állítható, felfordított Showa villa dolgozik, míg a hátsó felszerelés a Sachs m?helyét dicséri. Ami a fékeket illeti, el?l kett?s tárcsa (320 mm-es) és négy dugattyús féknyergek, hátul szimpla tárcsa és két dugattús nyereg.
Legutóbbi hozzászólások