Majdnem tizenöt éve, hogy a Monster megjelent a csupasz motorok piacán, és szinte azon nyomban ikonná vált. A távoli 1993-ban a zseniális Miguel Galluzzi által megálmodott modell újabb mérföldk?höz érkezik a legújabb S4R-rel.
Hatásra pont olyan, mint bármelyik ?se, nem lehet azonban nem észrevenni azt a sok kifinomult részletet, amelyek különösen értékessé teszik ezt a Monster-megtestesülést. Egyebek mellett a Marchesini alumínium felnijeir?l, a 43 mm-es Öhlins fordított villáról és a hátsó rugóstagról, a Brembo által fémjelzett, radiálisan szerelt fékpumpákról és -dugattyúkról van szó, nem beszélve a dupla kipufogóról
Sok víz lefolyt a Dunán, mióta kijött az els? – legendás – kétszelepes, 900 köbcentis, nyolcvan lóer? körül teljesít? szörnyeteg-blokk. Az S4R er?forrása már egy modern Testastretta egység, amely 998 köbös, és 9.500 percenkénti fordulaton 130 LE-t (95,7 kW) ad le. Nyomatéka 103,9 Nm (10,6 kgm) 7.500-on.
Az el?rendelésekb?l ítélve ez a Monster egyike lehet a legsikeresebbeknek a sportos csupaszok és streetfighterek kategóriájában Európában és világszerte.
Legutóbbi hozzászólások