Az S4R Testastretta érkezésével b?vül a Ducati Monster családja 2007-ben. Benne az a 130 LE-re beállított ‘L’ kéthengeres blokk, amely az S4R S-ben is dolgozik (csak abban 117 LE-s legnagyobb teljesítménnyel. De más, formai megoldásokban is elüt az el?dnek nevezhet? modellt?l: a felül, a farokidom és a nyereg alatt-mellett kivezetett kipufogó, az egykarú, ferde, alumínium leng?villa, a kis fejidom, az exkluzív fényezések és a kiváló min?ség? felfüggesztések mind- mind különlegessé teszik ezt a motort. Ami alighanem méltó a Monster-kultuszhoz.
Futóm? és felfüggesztések terén az S4R Testastretta különbözik az S-változattól: el?re fordított Showa villa került 43 mm-es szárátmér?vel, ami hidraulikusan állítható. Lehet?ség nyílik tehát az els?- és a hátsó futóm? tökéletes kiegyensúlyozásában. Hátul Sachs rugóstag és egy fejlett beállítási rendszer a garancia minderre. A legnagyobb presztízs övezte fékberendezés, a Brembóé szavatol a lassulásért.
Új Monsterhez új színek dukálnak: a Titánium fényezés, közepén egy fekete sávval igen mutatós, legalább annyira, mint a hagyományos Rosso Ducati, fehér központi csíkkal. A térhálós acél cs?váz mindkét verzióban vörös, több alkatrész a szokásos feketében pompázik. Kereskedelmi forgalomba október elején helyezik Európában.
M?szaki adatok
|
|
Blokk: kéthengeres ‘L’, desmo hajtás, hengerenként négy szelep, vízh?téses Lökettérfogat: 998 köbcentiméter Furat x löket: 100 x 63,5 mm Sürítés aránya: 11,4:1 Legnagyobb teljesítmény: 95,7 kW (130 LE) @ 9.500 ford./perc Legnagyobb nyomaték: 103,9 Nm (10,6 kgm) @ 7.500 ford./perc Etetés: Marelli elektronikus befecskendezés, ·50mm Kipufogó: két alumínium dob Homologizáció: Euro-3 Váltó: hat sebességes Fokozatok: egyes 37/15, kettes 30/17, hármas 27/20, négyes 24/22, ötös 23/24, hatos 24/28. Végáttétel: lánc Kuplung: többtárcsás száraz, hidraulikus vezérlés? Váz: ferde szerkezet,térhálós acél cs?váz Tengelytáv: 1.440 mm Villaszög: 24° Els? felfüggesztés: fordított Showa villa 43 mm-es szárátmér?vel, teljesen állítható. Els? rugóút: 130 mm Els? kerék: ötküll?s könny? ötvözet, 3,50 x 17 Els? gumiabroncs: 120/70 ZR17 Hátsó felfüggesztés: Sachs rugóstag progresszív csillapítással, teljesen állítható, piggy back tartállyal. Egykarú leng?villa alumíniumból. Hátsó rugóút: 148 mm Hátsó kerék: ötküll?s könny? ötvözet, 5,50 x 17 Hátsó gumiabroncs: 180/55 ZR17 Els? fék: két darab 320 mm átmér?j? tárcsa, radiális féknyereg, négy dugattyús. Hátsó fék: 245 mm átmér?j? tárcsa, radiális féknyereg, két dugattyús. Tanktérfogat: 14 liter (ebb?l 3 l tartalék) Tömege szárazon: 177 kg Nyeregmagasság: 800 mm Legnagyobb magassága: 1.222 mm Hossz: 2.121 mm M?szerpanel: elektronikus kilométeróra, fordulatszámmér?, lámpa-, index-, olajnyomás-, üzemanyagszint kijelz?i, LCD-s óra, immobilizer Változatok: egy és kétszemélyes
|
Legutóbbi hozzászólások