További különbségeket vehetünk észre a leegyszer?sített m?szerpanelra pillantva.
A fedélzeti számítógép kiegészít? funkcióinak nyoma sincs (ez szintén a vételár
lenyomása és versenyképessé tétele miatt). És hogy mennyibe kerül? A szimpla
els? fékér?l felismerhet? Dark SD ellenértéke 7.000 euró körüli, míg
a ‘standard’ változat 8.000 európai pénzt kóstál.
| M?szaki adatok |
| Modell | Ducati Multistrada m. y. 2005 |
| Motor | 618 kcm, V2, légh?téses, hengerenként két szelep |
| Max. teljesítmény | 46 LE (33,9 kW) @ 9.500 |
| Max. forgatónyomaték | 57 Nm (5,8 kgf-m) @ 6.750 |
| Sürítés aránya | 10,5:1 |
| Furat x löket | 80,0 x 61,5 mm |
| Marelli elektronikus befecskendezés (#45 mm) |
|
| Váltó | 6 sebességes |
| Végáttétel | lánc |
| Kuplung | APTC ‘wet multiplate’, hidraulikus vezérlés? |
| Indítás | elektromos |
| Száraz tömeg | 183 kg |
| Nyeregmagasság | 830 mm (a legalacsonyabb állásban) |
| Tengelytáv | 1.459 mm |
| Villaszög | 24,0 fok |
| Gumik | 120/60-ZR17 (e), 160/60-ZR17 (h) |
| Teljesítmény/tömeg arány | 0,2536 LE/kg |
| Tanktérfogat | 15 liter |







Legutóbbi hozzászólások