A Ducati egyike azoknak a gyártóknak, amely a leginkább épít a maga m?szaki és gyártási hagyományaira, meg?rizve a márkára jellemz? sajátosságokat, hiába is változnak az id?k s a divatok. Ilyenek a dezmodromikus áttétel, a vázszerkezet, a kéthengeres blokk – ezekr?l biztosan megismerszik a Borgo Panigale-i motorkerékpár az egész világon.
Éppen a tradíció meg?rzése, ápolása végett jelentette be a Ducati a már korábban beharangozott Sport Classic-ok érkezését szeptemberre. Ezek a motorok az id?tlen esztétikumot testesítik meg, a 70-es évek vonalvezetését és karakterét ültetik át a 21. századba.
A Paul Smart 1000 Limited Edition ihlet?je a legendás, 1972-ben az imolai 200 mérföldes endurance versenyen gy?ztes Ducati 750. Smart akkori gépét persze alaposan átalakították, hogy megfeleljen a ma technikai és min?ségi követelményeknek – a külcsíny és az üléspozíció változatlan.
A limitált széria ismertet?je az idomzat ezüstös és a váz vízzöld színe. A felfüggesztéseket az Öhlins szállította. A motor természetesen kéthengeres, ‘desmo’, 1000 kcm-es, víz- és olajh?téses. Kétezer példány készül bel?le.
A Ducati elkészítette az 1973-as 750 SuperSport felfrissített változatát is, amely háromféle színben lesz választható – sárga-fekete, vörös-fehér és fekete-fehér. A váz és az old-style kipufogó mindjhárom esetben fekete. A m?szaki alapok megegyeznek a Paul Smart-éval, a végeredmény egy harapós, lényegretör? café racer, egy kultusz méltó folytatása.
Legutóbbi hozzászólások