A Ducati sajtóbemutatóján jártunk a milánói kiállításon, ahol a MotoGP és Superstock világbajnok csapat bemutatta az újdonságait. Az 1098 R-es változatát, a 848-ast és a 696 Monstert. – benzso
Az 1098 R hat kilogrammal könnyebb az S változatnál és ugyanennyi lóer?vel er?sebb. Profi futóm?vet kapott (Öhlins TTX), nyolc fokozatban állítható Traction Control van az elektronikában, aminek a segítségével a tesztpilóta a Mugellón 1:59.950-et ment, anélkül viszont 2:00.530 volt a legjobb körid?.
A 848-ba 134 lóer?t és 96 Nm-t sikerült belepasszírozni, amit mostantól csak 12.000 kilométerenként kell szervizelni. Ehhez képest csak 168 kg a súlya, ami el?revetít egy nagyon kellemes kis motort, amivel élvezet lesz motorozni. Az ára a mostani 749-hez lesz hasonlítható, de a m?szaki adatok között +26 lóer? és -20 kg szerepel.
Az igazi szupertitkos motort a végére tartogatták a 696-os Monster személyében, ami kívül-belül el?nyére változott.
161 kg-os súlyával a legkönnyebb lett a kategóriájában, a 80 lóer?vel párosított 59 Nm-es nyomaték is elegend? lesz az élvezetes motorozáshoz.
A bemutató utáni vacsorán rukkoltak el? a Borgo Panigale kollekcióval, ami szintén nagy sikert arathat a vásárlók körében. F?leg ilyen párosításban.
Annyit elárultak a Ducatinál, hogy
jön egy-egy új fejlesztés? motor, amit 2-3 régi verzió frissítése követ majd.
Tehát lesz mit várni az elkövetkez? években is a Borgo Panigalei gyártól.
Legutóbbi hozzászólások