A sport-cruiser egy V-Rod-féleség, melynek gépházából
a Monster 1000 DS dübörgése hallik.
Az alapötlet Mark Savory amerikai tervez?é (naná, európai embernek ilyesmi
nem jutna eszébe). Valami rejtélyes oknál fogva a tengerentúlon ?rületesen
nagy kultusza van a mérföldnyire el?repakolt els? keréknek meg a közvetlenül
a pilóta ülepe alá telepített lóer?gyárnak. És mivel ilyen motorból relatíve
kevés van, az Államok embere sosem rest csinálni egy újat.
Savory receptje egyszer?: vette a legutolsó Monstert (a bizonyos ezres DS-t),
alaposan odacsapott a geometriájának, jócskán módosítva a villaszöget és
mélyebbre pakolva az egész járm?testet. De ez még nem minden, hátulra egy
‘racing’ egykarú került, s a lengéscsillapító alatt elfér a szép 2-in-2
kipufogó. Hát, dióhéjben ennyi.
A MotoCreations m?helyéb?l, Savory ceruzájából született tehát meg a sport-cruiser
koncepciója, ami a két zsáner el?nyös tulajdonságait volna hivatott egy
motorkerékpárban egyesíteni. Az, hogy az átszabandó modell végül a Monster lett,
nem meglep?, hiszen a szörnynek már egész jó promóciója van az USÁ-ban.
És hogy a ducatisták alapvet?en konzervatív népe mit szól mindehhez? Nos, mikor
a Harley elkötelezettjei annó meglátták a V-Rodot, kitört a botrány. Most
már persze mindenki imádja. Megtörténhet-e ugyanez a Ducatival, és az els? 100%-ig
olasz dragsterral?
Legutóbbi hozzászólások