A hétvégén Tokióban a KTM bemutatta a Duke és az RC család két új tagját, a 125-ös, 200-as és 390-es változatok mellé a 250-est.
Az új modellváltozatok létjogosultságát a japán szabályozások indokolják. A szigetországban a 250 köbcenti fölötti henger?rtartalmú motoroknak kétévente egy speciális vizsgán kell átmenniük, ami igen költséges mulatság, épp ezért határozott limitet jelent a kisebb köbcentis motorok vásárlói számára. A 250 köbcentis – valójában 248,8 – verzió pont jó helyen van a 200-as és a 390-es – valójában 375 – között, kihozza a helyzetb?l a maximumot.
A 250-es blokk a 390-es kicsinyített változata. 31 lóer?vel bír, 13-mal kevesebbel, mint a 390-es. Furata megegyezik a 200-aséval (72 x 61 mm), mégsem annak alapjára készült, feltehet?en mert már a 200-as is a 125-ös felhúzott változata volt, 250 köbcentit már nem bírt volna el.
A blokkot kivéve a Duke 250 és RC250 megegyezik a megfelel? 390-essel, azonosak a vázaik és a futóm?vük is. Várható, hogy Japánon kívül más országokban is kaphatók lesznek, ahol a törvényi keretek kedveznek a 250 köbcenti alatti kétkerek?eknek.
Legutóbbi hozzászólások