Most nem jött össze a két perc alatti körid?, köszönhet?
ez a rendkívül meleg id?nek és annak, hogy Soltész Attila nem jelent meg a tett
színhelyén, de így is 2.00.03-t mentem.
Kicsit nehezen indult a verseny napja, már 6 órakor felébredtem és nem tudtam
visszaaludni. Elindultam hamarabb a garázsomba, ahol a motoromat tartom, de
nem találtam meg a szállítójárm?vem kulcsát. El?ször a tartalékkulcsot
próbáltam el?keríteni, ami 8 órára meg is került, és végre el tudtam indulni.
A városon keresztül küzdöttem magam kicsit több mint egy óra alatt, de már végre
az M3-ason voltam. Amikor elhagytam a shell kutat a kivezet? szakaszon, kifogyott
a benzin az autóból.
Nagy nehezen megérkeztem a pályára, az id?terv szerint már majdnem vége volt
az els? szabadedzésnek, de még az utolsó 10 percre ki tudtam menni. Ezután
következett az id?mér?. Ez sem ment zökken? mentesen, mert kimentem Bitter Sanyi
után, hogy húzzon egy kicsit, de már a kimen? körben úgy ellépett, hogy közöm
nem volt a tempójához. Mentem 5 kört azután kijöttem, mert kifogyott a motorból
is a benzinem.
Megnéztem az id?mér? szobában, hogy milyen id?t mentem eddig, de még csak
a listán sem szerepeltem. Helyettem Aszalós Ádám vezette a listát, de gyorsan
kiderítettük, hogy ? nem mehetett a 125-ös Apriliával 2.00-át és 2.20-at egyszerre,
így csak az lehetett a baj, hogy ? is 7-es rajtszámmal ment a pályán, és én
is. Ezt az id?mér?k kijavították, és én kerültem a lista élére. Többet
nem motoroztam ezen az id?mér?n, annak ellenére, hogy még több mint a fele hátra
volt.
A következ? szabad edzés alatt kicseréltem a kopott gumikat új Metzeler
Rennsportra, amit?l azt vártam, hogy a verseny végére nem kezd majd csúszkálni
a motorom. (Ez így is lett, meg sem mozdult egész id? alatt.)
Ezután jött fél egykor, a legnagyobb melegben a rajt. Megmondom ?szintén egy
kicsit elaludtam a rajtnál és elment a harmadik helyr?l rajtoló Ács Ferenc az
egyenesben, ? fordult els?nek, én utána, mögöttünk pedig Iglár Zsolt. Iglár
az els? körben a sikán utáni balos kigyorsításán megel?zött, így egy körre mögéjük
kényszerültem. Végre eljött a pillanat, hogy tudtam el?zni. Ács Ferit a célra
fordító féktávján el?ztem meg, Iglárt pedig a Mansell kanyar féktávján. Ezután
már csak az volt a dolgom, hogy ellépjek t?lük. Ez az elkövetkezend? 6 körben
sikerült is, így jó nagy el?nnyel söpörhettem be a gy?zelemért járó 25 pontot,
és ezzel átvettem a vezetést a bajnokságban.
A hatszázasoknál Adorján Tamás végzett az els? helyen, Polyák Attila
és Ali Gábor el?tt.
A 750-es kategória versenyz?i az Open géposztályban indultak, de külön értékelésre
került sor a kiírásnak megfelel?en. Igaz, ?k csak hárman voltak, de hozzájuk
lehetne még csatlakozni! A dobogóra Simotits Ferenc, Bánkúti Tamás, K?szegi
László állhatott fel, ebben a sorrendben.
A következ?, záró futam szeptember 22-én lesz.
Benk? Zsolt
benzso@motorinfo.hu
Legutóbbi hozzászólások