A francia koncepció motorja tökéletes példája annak, hogyan válik az egyszer?ség csodás alkotássá.
A megjelenésében és technológiájában is jöv?t idéz? E-Raw koncepciónál a cs?vázban kapott helyet az akkumulátor és részben a motor. A szintén cs?b?l formázott hátsó leng?villában érezhet? egy kis dragos beütés, ami miatt a motor hosszabbnak t?nik, mint amilyen valójában.
A motor tömegközéppontja már ránézésre is kellemes, elhisszük neki, hogy városban és városon kívül is kényelmes és kezes. A kormánya olyan egyszer?, mintha egy régi biciklir?l vették volna, ragyogóan passzol hozzá a retró els? lámpa, miközben a kerekek és a fordított teleszkópok modern minimalizmusa kellemes kontrasztot hoz az összképbe.
A motor legmeglep?bb eleme a rétegelt falemez, ami a „tankot’ és az ülést formázza. A látvány meglep? és nagyon szép, a funkciót illet?en viszont felmerül a kérdés: vajon hány kilométer után kezdenénk a nagyi csipketerít?s, süpped?s foteljér?l álmodozni és mennyire strapabíró, vagyis ugye tuti nem történik meg, hogy egy gödörben elnyekken az amúgy masszívra tervezett, nyolcvan egymásra ragasztott farétegb?l készített ülés?
A látványtervek némelyikén találunk egy plusz elemet a teleszkóp küls? oldalán, amit mi nem kérnénk rá, és a színekkel is játszottak a srácok, ami mind az E-Raw sokoldalúságát hivatott jelezni.
Nagyon kíváncsiak vagyunk, hogy a koncepciónak lesz-e utóélete. A modern, elektromos technológia, a fa mint alapanyag használata és a kézzel készült alkotás mind olyasmi, ami a szívünkhöz közel áll.
Legutóbbi hozzászólások