Kevés az alkatrészed? Pótold ötlettel! Ezen az elven indult el az Ed. Turner Motorcycles, mikor kézbe vette ezt a Honda 500 XLS-t.
A Mad’Dax névre keresztelt ?rült kis szerkezet messzir?l kit?nik a tömegb?l. A váz mérsékelt módosításai nagyszer?en passzolnak a motorhoz. Az eleje igazi öszvér lett: a teleszkópok részei egy BMW R65-r?l és egy Yamaha azonban 750-r?l érkeztek, majd a Mad’Dax-ben együtt keltek új életre. A villahíd saját készítés.
A kerekek korábban egy Harley-Davidsonon szolgáltak, és alapvet?en meghatározzák Ed. Turner építésének hangulatát. A motor könnyednek t?nik, mégis lendületes és agresszív egyszerre.
A sárga els? lámpa retró hangulata nagyon vonzó, a hátsó lámpa egy GSX1100-é volt korábban. A blokk felújítást a srácok az épít?m?helyben maguk végezték, világoskék színe a régi Ford motorokat idézi. A fekete és a polírozott részletek látványos kontrasztot alkotnak, a betekercselt kipufogó olyan, mint egy baseball üt?.
A motor leglátványosabb része a monocoque váz és a tank, ami epoxiból készült, és nem kapott fényezést, így a szálak tökéletesen láthatók maradtak rajta.
Legutóbbi hozzászólások