A német Horex gyártó azt tudatta a külvilággal, hogy a tavaly ?sszel beharangozott tervt?l eltér?en egy hónappal csúszni fog a VR6 Roadster gyártása. A döntés azután született meg, hogy a vállalat új alkatrészek beszerelése felett tört pálcát, amelyek a modell károsanyag-kibocsátásának kontrollját teszik hatékonyabbá. A VR6 Roadster egy kiegészít? befecskendezési rendszert kap, amivel az 1.218 köbcentis motor emissziós értékei sokkalta jobbak lesznek. Emlékeztetünk, hogy a Horex kétféle változatban hozza ki a VR6-ot, egy 160 lóer?s alap-, és egy 200 lóer? körüli kompresszoros verzióban.
A rendszer beépítésére azért van szükség, mert a hosszú távú terveket dédelget? németek egyébként nem tudnának megfelelni a folyvást szigorodó uniós normáknak. A termelés így május végén indulhat el – a kies? id? kellemetlen, de több ilyenre az ígéret szerint nem lesz szükség, a puzzle minden más darabja ott van már a gyárban.
‘A korábbi tesztekt?l eltér?en a prototípusok újbóli bemérésénél azt találtuk, hogy a károsanyag-kibocsátásuk túlságosan közel voltak a gyártási szabvány határértékeihez’ – mondta Clemens Neese, a gyár ügyvezet?je. ‘Amit használunk, az egy elég bonyolult másodrendszer, emiatt késünk valamennyit, de ezen a téren legalább bebiztosítjuk magunkat. Nem volt könny? döntés, de a célunk az, hogy a lehet? legmagasabb min?ség? Horexet mutassunk be. Mivel ebb?l a szempontból nem hozunk kompromisszumot, tulajdonképpen nem is volt más választásunk.’
Kapcsolódó cikkeink a támában:
Legutóbbi hozzászólások