EST. 2002

Egykerékkel is lehet

McLeané volt az els? híresebb darab, gépét még a spectrumon és egyéb ismeretterjeszt? okításokban is mutogatták, mint érdekességet. A képen látható V8-as monstrum mellé Kerry egy szelídebb változatot is épített, mellyel a gördeszkás sihedereket rémisztgette a betonparkokban.

Úgy néz ki a felt?nési viszketegségnek van piaca. A mókának meg még inkább, a kett? együtt nyomós érv lehet a sorozatgyártásra. Hollandiában azt mondták, nosza, legyen végre egykerek? motorunk, azaz monowheelünk, és már indul is a sorozatgyártás.

A frizbi motorban négyütem? Honda er?forrás köhög. Az egész építmény két kör alakú vázból áll, a bels?n ül a vezet?, a blokk és az üzemanyagtank, míg a küls? nagyobb átmér?j?n gurul az egész hóbelevanc. A két elemet három darab kis kerék kapcsolja össze, golyós csapágy elven. A súlypont központi kérdés lesz Wheelsurfön. Kormányozni jobbra-balra súlypontáthelyezéssel, fékezni hátra d?léssel lehet. Utóbbit túl drasztikusan alkalmazva az egész berendezés elkezd pörögni. A gyár szerint ez érdekes érzést nyújt.

Körülbelül 40 kilométerperórás végsebességet és egy nagy adag móka faktort kaphat a 6400 dollárjáért cserébe a kedves vásárló, ha vételre adja a fejét. Ja, és még valami: közúton csak csínján, hiszen hivatalosan nem helyezhet? forgalomba. Így marad a bulimotor szerep a privát utakra. De annak ?rületes, nem?

ugrás fel