A BMW R nineT Scrambler bemutatása Milánóban az utóbbi napok hírei után nem okozott nagy meglepetést.
Csakúgy, mint a júniusban bemutatott koncepció, a Scrambler az R nineT alapjaira épült, csak épp szerényebb futóm?vet és fékeket raktak alá. Az R nineT fordított Öhlinsei helyére hagyományos, 43 mm-es teleszkópok került porvéd?vel és 125 mm-es rugóúttal. Négydugattyús fék és 320 mm-es els? tárcsa helyettesíti az eredeti radiális monoblocját. Az alumínium tank helyére acél került.
Az új modellváltozat 19 colos els? kereket kapott, mély mintázatú gumikat, magasan elvezetett kipufogót és magasabb kormányt. Az ülés párnázása is vékonyabb, a lábtartók lejjebb és hátrébb kerültek.
A választható kiegészít?k között szerepelnek küll?s kerekek, egyszemélyes ülés rövidebb segédvázzal és alumínium tank is.
1170 köbcentis boxer motorja 110 lóer?s legnagyobb teljesítményét 7750-es percenkénti fordulaton adja le, 115 Nm nyomatékát 6000-nél. A Scrambler menetkész tömege 220 kg.
Egyféle színben lesz kapható, „monolit metál matt’, ami szerintünk szürke.
Legutóbbi hozzászólások