Sokat vártunk rá, de most végre itt van. A Suzuki bemutatta Milánóban az új GSX-R1000-t.
Prototípusként kerül a közönség elé az EICMA nyitónapján, vagyis 2016-ban még nem juthatunk hozzá, majd a jöv? év második felében 2017-es modellként kerül bevezetésre.
Egyel?re nem adtak ki róla m?szaki adatokat, de a Suzuki azt mondja, ez a „leger?sebb, legjobban gyorsuló, legtisztábban m?köd? GSX-R, amit valaha építettek’, ahogyan a legkompaktabb, a legjobb aerodinamikai tulajdonságokkal rendelkez? és legjobban kezelhet? is egyben.
Az új modell minden ízében új, 999 köbcentis, soros, négyhengeres blokkjával és alumínium vázával együtt.
A Suzuki nem rejti véka alá, hogy célja, hogy az új GSX-R visszaszerezze a sportmotorok királya címet a Yamaha R1 és a Ducati 1299 Panigale rajongóitól.
Tízfokozatú kipörgésgátló, háromféle injektortérkép, elektronikus gázkar, ami finomabb gázreakciókat eredményez, gyorsváltó, rajtautomatika és természetesen ABS is lesz benne. Ahogyan a 1299 Panigalén, az új GSX-R-en is felfelé és lefelé is gázelvétel nélkül lehet majd sebességet váltani.
A rajtautomatika automatikusan korlátozza a motor nyomatékleadását, miközben a gáz nyitott állásban van, és a vezet? kiengedi a kuplungot.
Az új blokk változtatható szelepvezérlést használ, így az optimális teljesítmény leadás magas, közepes és alacsony fordulatszám-tartományon is megmarad. Az airbox fels? részébe épített másodlagos injektort is kap, ami magas fordulatszámon lép m?ködésbe, és szervomotoros pillangószelepeket a kipufogóban, amik szintén magas fordulaton m?ködnek.
Showa Balance Free teleszkópok és rugóstag került az új Suzukiba, amit a Showa verseny célokra fejlesztett, és kiegyensúlyozottabb csillapítást biztosít. A rugóstag súlya is kisebb, mint a korábbié volt.
A megjelenés és az idomzat a MotoGP versenymotorokat idézi. Szintén jobb aerodinamikai tulajdonságokkal rendelkezik és kompaktabb a jelenlegi GSX-R-nél, ami kedvez a kezelhet?ségnek és a végsebességnek.
LED irányjelz?k és lámpák teszik teljessé az új GSX-R100-t.
Legutóbbi hozzászólások