A Triumph legnagyobb kaland-túrázója, a Tiger Explorer 1200 ugyanúgy többféle változatban érkezik 2016-ra, mint a Tiger 800. Hat verzió, külön az aszfalt és a terepezés kedvel?inek.
Nem kevesebb, mint hatféle változatban érkezik a Tiger Explorer 1200: XC, XCx, XCa, XR, XRx és XRt.
Csakúgy, mint a Tiger 800-nál, az XR jel? változatok inkább aszfaltra, az XC-k off-road használatra vannak alakítva. Az XCx, XCa, XRx és XRt speciális elektronikai csomaggal, félaktív futóm?vel, kanyarban is m?köd?, kapcsolható ABS-szel és kipörgésgátlóval van felszerelve.
Az új Tiger Explorerekben d?lésszög mér? is van, ami a motor d?lésének függvényében optimalizálja az ABS és a kipörgésgátló m?ködését.
Ötféle üzemmód és egy „hill hold control’ funkció is van benne, utóbbi meggátolja, hogy a motor emelked?n hátraguruljon.
Az alap XC és XR modellek állítható WP futóm?vet is kaptak.
Minden verzióban ugyanaz az 1215 köbcentis, háromhengeres blokk található kardán hajtással. A részletes m?szaki adatokra még várnunk kell, de a Triumph azt mondja, az új blokk er?sebb és lineárisabb a nyomatékleadása a teljes fordulatszám-tartományon.
Választhatóak alacsonyabb üléssel, és elektromosan állítható szélvéd?vel, ami a Triumph szerint osztályels?.
Legutóbbi hozzászólások