Megérkezett a Suzuki válasza a BMW S 1000XR, Kawasaki Versys 1000, Yamaha Tracer és a Multistrada V4 modellekre. Ezzel a japán gyártó belépett a legerősebb túramotorok kategóriájába, ahol kiélezett harc megy teljesítményben, futóműben és elektronikában egyaránt.
A 4 hengeres soros motor már bizonyított a GSX-S 1000GT modellben. A 150 lóerős teljesítményű erőforrás teljesíti az Euro 5+ károsanyag-kibocsátási követelményeit is. A 2024-es GSX-SX1000GX lesz az első olyan motor a Suzuki történetében, amely Showa elektronikus, félig aktív felfüggesztését, a SAES (Suzuki Advanced Electronic Suspension) rendszert használja. A rendszer adatokat gyűjt a Bosch 6 tengelyes IMU érzékelőktől és ezzel valós időben állítva a felfüggesztést.
A 3 teljesítményszint mellett itt Cruise Control is rendelkezésre áll, ahogy a 6,5 hüvelykes TFT kijelző és az okostelefon csatlakozás is. Az elektronikai segédeszközök között találunk még Traction és Wheelie Control és egy új Roll Torque Controll rendszert is, amely pontosabban állítja be a hátsó kerékre ható erőt, ha a motor lejtőn halad. Ezen felül kapunk Cornering ABS-t, a gyorsváltót ( le és fel), valamint lejtőn való indulást segítő rendszert.
A plexi három pozícióban és három méretben kapható. A motor ülésmagassága 845 mm, tank kapacítása 19 liter.
Legutóbbi hozzászólások