Tetőtől talpig megújult és még látványosabb lett a Honda világszerte népszerű Neo Sports Café családjának tagja, a CB650R. A fejlesztés részeként immáron 5”-os, Honda RoadSync segítségével okostelefonnal is társítható TFT-műszeregység található a motoron, amit háttérvilágítással kiegészített, leegyszerűsített, négyirányú kapcsolóval kezelhet a pilóta. Négyhengeres erőforrásának csúcsteljesítménye 95 LE (70 kW), legnagyobb forgatónyomatéka 63 Nm, akárcsak az elődben, így fojtott változata A2-es jogosítvánnyal vezethető. A 2024-es CB650R az első Honda motorkerékpár – a CBR650R sportmotor mellett –, amihez elérhető az E-Clutch automatikus tengelykapcsoló, ezáltal a vezető a kuplungkar használata nélkül, pusztán a váltópedált kezelve kapcsolhat fel és vissza. Felfüggesztése és fékrendszere a már bevált, Showa SFF-BP fordított teleszkóppárra, valamint radiálisan rögzített első féknyeregpárra épül, a könnyűfém kerekeken pedig 120/70-ZR17 és 180/55-ZR17 méretű abroncsok feszülnek. A CB650R 2024-es változata két eddig még nem látott fényezéssel és a két új, modern, kortárs színösszeállítással kerül a szalonokba.
A Honda mindig is előszeretettel feszegette a határokat a formatervezés és a gépészet területén. Öt évvel ezelőtt például a CB1000R-CB300R-CB125R trióval borzolta a kedélyeket, és teljesen új stílussal ismertette meg a vásárlóközönséget. A café racereket idéző, végtelenül minimalista kifejezésmód a Neo Sports Café elnevezést kapta, és kétségtelenül új korszakot nyitott a csupaszmotorok történelmében.
A CB650R 2019-ben jelent meg a modellcsalád új tagjaként, és vagány stílusával, a négyhengeres erőforrások semmihez sem hasonlítható teljesítményleadásával, valamint sokoldalúságával azonnal közönségkedvenc lett. Két évvel később vadonatúj, sokkal kifinomultabb első felfüggesztést kapott, és számos részlete megújult, ezzel még kényelmesebb, könnyebben használható és praktikusabb lett.
Jóllehet, a 2024-es változat új formajegyei és – használati értékét növelő – módosításai igen nagy jelentőségűek, ezeknél sokkal fontosabb, hogy a CB650R és a CBR650R a Honda első E-Clutch tengelykapcsolóval felszerelt modellje. Ezt a különleges, automatikus kuplungot azért fejlesztették a mérnökök, hogy a – kezdő és a tapasztalt – pilótáknak még élvezetesebb és izgalmasabb legyen a motorozás.
Valerio Aiello, a Honda római K+F központjának vezető tervezője így foglalta össze a Neo Sports Café névre keresztelt formanyelv lényegét:
„Nyílt titok, hogy a 2015-ös EICMA-n leleplezett CB4 Concept volt a kiindulási alap, és ennek szellemében látott napvilágot a Honda Neo Sport Café családja. A CB família tagjai az egykori legendás café racerek leszármazottai, mégpedig újragondolt, naprakész köntösben. Ezek nem egyszerűen retró motorok, sokkal inkább neoklasszikusok, azaz a régies formatervet ötvözik napjaink legfejlettebb műszaki megoldásaival. Tervezésükhöz nem is a korabeli motorkerékpárok, hanem az elegáns karórák adták az inspirációt. Mindig is csodáltam kifinomult technikájukat, és ez nyomot hagyott a Neo Sports Café modellek formatervén, hiszen az egyik legfontosabb vezérelv a „Mechanical Art” volt. Ez röviden azt jelenti, hogy bátran megmutatjuk a különböző mechanikai elemek szépségét – a Honda mindig is nagy jelentőséget tulajdonított ennek.”
A CB650R retró, minimalista stílusa egészen újszerű megjelenést kölcsönöz a motornak. Új fényszórója, hűtőradiátor-védő burkolata, osztott nyerge, faridoma és hátsó lámpája álló helyzetben is dinamizmust sugároz, üzemanyagtartálya pedig hangsúlyos elemként tornyosul a gyönyörű soros, négyhengeres erőforrás fölé.
Az új, színes, 5”-os TFT-kijelző tervezésekor elsődleges szempont volt, hogy rendkívül könnyen leolvasható legyen, a műszeregység Honda RoadSync funkciója pedig lehetővé teszi, hogy a vezető okostelefonjával csatlakozzon a motorhoz. Az immáron turn-by-turn navigációra is alkalmas kijelző roppant egyszerűen kezelhető a háttérvilágítással kiegészített, négyirányú kormánykapcsolóval, sőt így a telefon további funkciói is könnyen elérhetőek motorozás közben.
A modell teljesítménye változatlan, 95 LE (70 kW) és 63 Nm, és rendkívül szórakoztatóvá teszi a motorozást, ahogy a hagyományos, soros, négyhengeres lendületesen felpörög, a kimagasló maximális fordulatszám pedig már-már magától értetődik, hiszen a Honda motorjai mindig is híresek voltak erről. Hogy a fiatalok A2-es jogosítvánnyal is vezethessék, 35 kW-os változat is elérhető a CB650R-ből.
Fontos újítás, hogy E-Clutch, azaz automatikus tengelykapcsoló is rendelhető a motorhoz, ezáltal a vezető kuplungolás nélkül kapcsolhat fel és vissza.
Ezzel szemben a felfüggesztés nem változott, ami érthető is, hiszen a konstrukció a korábbi modellekben már tökéletesnek bizonyult városi cirkálásra és élvezetes szerpentinezésre is. A CB650R optimalizált merevségű, acél hídvázához 41 mm-es csúszószár-átmérőjű, fordított, megosztott funkciójú Showa SFF-BP teleszkóppár és Showa hátsó központi rugóstag kapcsolódik, elsőosztályú úttartást biztosítva a motornak. Fékrendszere 310 mm-es átmérőjű, úszóágyazású tárcsákra és négydugattyús, radiálisan rögzített első féknyergekre épül, míg öntött alumíniumkerekein 120/70-ZR17 és 180/55-ZR17 méretű első-hátsó abroncsok feszülnek.
A 2024-es CB650R az alábbi színekben kapható:
- **ÚJ** Matt Laurel Green Metallic fényezés Matt Vulcan Silver Metallic díszítéssel
- **ÚJ** Pearl Smokey Gray fényezés Matt Crypton Silver Metallic díszítéssel
- Candy Chromosphere Red fényezés **ÚJ** Matt Crypton Silver Metallic díszítéssel
- Matt Gunpowder Black Metallic fényezés **ÚJ** Matt Crypton Silver Metallic díszítéssel
- Lendületesen fejlődő Neo Sports Café formanyelv
- Új, 5”-os, színes TFT-kijelző Honda RoadSync funkcióval. Okostelefonhoz csatlakoztatva a műszeregység – többek között – navigációs eszközként is használható, és a készülék további funkciói is könnyen elérhetőek motorozás közben
- Új, egyszerűsített bal oldali kormánykapcsoló, amit háttérvilágítással egészítettek ki, hogy sötétben is könnyen kezelhető legyen
- Minden elemében LED-világítás és új, ferdén metszett fényszóróhoz passzoló hátsó lámpa
A CB650R feszesre húzott öltözékben, új, ferdén metszett fényszóróval, ugyanilyen stílusú hátsó lámpával és csekély túlnyúlású, éles vonalakkal tagolt faridommal lép színre 2024-ben. Letisztult, trapézszerű körvonalát semmi nem töri meg, a minden elemében LED-világítás – beleértve az új hátsó lámpát is – észrevétlenül simul a vadonatúj idomzatba.
Az új hűtőburkolattól elindulva érzékien kanyargó, dinamizmust sugárzó ívek futnak végig a motoron, céltudatos és lényeglátó tervezésről árulkodva. A gyújtáskapcsolót is magában foglaló, hosszúkás üzemanyagtartály továbbra is a Neo Sports Café modellcsalád egyik legfőbb dizájneleme, lágy vonalai kiemelik a fémfelületeket és koronaként szaladnak körbe a négyhengeres erőforrás felett. A motor erényei közé sorolható a kimondottan nagy, 35°-os kormányelfordítási szög, hiszen így könnyedén teljesíthetőek a lassú, technikás kanyarok és a szűk visszafordítók.
Az új nyeregtartó egység formájához igazodik a vezető- és az utasülés kialakítása, ám a módosítás nem érintette az ülésmagasságot, ami továbbra is 810 mm. A nyereg alatt a telefonok és más eszközök töltésére szolgáló USB Type-C aljzat található.
Új a műszeregység is, a prémium minőségű, 5”-os, színes TFT-kijelző különlegessége, hogy most először alkalmaztak a Hondánál úgynevezett optikai ragasztást, azaz gyantával töltötték ki a kijelző és a fedőüveg közötti rést, ezzel jelentősen csökkentve a tükröződést és hatékonyabbá téve a háttérvilágítást. Hogy a vezető még inkább személyre szabhassa új Hondáját, többféle stílusú (Bar, Circle és Simple) grafikát állíthat be a kijelzőn, és – a CB650R történetében most először – a műszeregység iOS és Android rendszerű készülékkel is társítható.
Ezáltal a kijelző roppant egyszerűen használható turn-by-turn navigációra, sőt ha a vezető sisakbeszélővel motorozik, zenét hallgathat, hívásokat fogadhat vagy meghallgathatja a legfrissebb időjárás-előrejelzést, miközben a háttérvilágítással kiegészített, négyirányú kormánykapcsolóval ösztönösen kezeli a sokoldalú műszeregységet. Ehhez csupán annyit kell tennie, hogy letölti az ingyenes Honda Roadsync alkalmazást az App Store-ból vagy a Google Play áruházból, készülékével csatlakozik a CB650R-hez, és már indulhat is.
- Fordított, nagydugattyús, 41 mm-es csúszószár-átmérőjű, megosztott funkciójú Showa SFF-BP teleszkóppár
- Radiálisan rögzített, négydugattyús féknyergek és úszóágyazású féktárcsák
- 120/70 R17 és 160/60 ZR17 méretű első-hátsó abroncsok
A préselt lengővillacsapágyakkal és elliptikus oldalmerevítőkkel készült acél hídváz anyagtulajdonságai részegységenként eltérőek. Míg a váznyak környékén kifejezetten merev a szerkezet, az oldalsó elemek valamelyest rugalmasak, így egyszerre garantált a kiváló útfekvés, a precíz irányíthatóság és a közvetlen visszajelzés. A villaszög 25,5°, az utánfutás 100 mm, és jól eltalált a tengelytáv is, 1450 mm, míg a motor menetkész tömege 205 kg (E-Clutch változat: 207 kg)
A fordított, nagydugattyús, 41 mm-es csúszószár-átmérőjű, megosztott funkciójú Showa SFF-BP teleszkóppárnak köszönhetően gyorsan, pontosan reagál a felfüggesztés, egyben több visszajelzés érkezik a vezetőhöz. Az egységben különválasztották a funkciókat, az egyik szár a rugózásért, a másik a csillapításért felel, s a fejlesztés eredményeként kifinomultabb lett a rugózás, javult a kezelhetőség, és nem utolsó sorban csökkent az első felfüggesztés tömege. Ez a sajátos kialakítás – a nagyobb belső dugattyúkkal – elődeinél hatékonyabban nyeli el az ütéseket, egyszersmind fokozza a tapadást és az irányíthatóságot. A CB650R egycsöves központi rugóstagjának előfeszítése 10 fokozatban állítható, és az alkatrész közvetlenül kapcsolódik az ívelt, gravitációs öntéssel készült lengőkarhoz.
A fékrendszer szintén a legmagasabb színvonalat képviseli, tudniillik elöl négydugattyús, radiálisan rögzített nyergek és 310 mm-es, úszóágyazású tárcsák dolgoznak, hátul pedig egydugattyús nyerget és 240 mm-es tárcsát találunk kétcsatornás blokkolásgátlóval kiegészítve.
A motor öntött alumíniumkerekeken gördül, első-hátsó gumimérete 120/70 ZR17 és 180/55 ZR17.
- 95 LE-s (70 kW) csúcsteljesítmény és 63 Nm-es legnagyobb forgatónyomaték
- A2-es, 48 LE-s (35 kW) változatban is elérhető
- Honda Állítható Nyomatékszabályozó (HSTC)
A Honda fejlesztői a legsportosabb, legszórakoztatóbb, középkategóriás, négyhengeres motorkerékpár megalkotását tűzték ki célul, így született meg a 649 cm3-es, DOHC-vezérlésű, 16 szelepes erőforrás, amely változatlanul érkezett az elődből. A soros, négyhengeres egység – felépítésből fakadóan – lendületesen pörög fel, a kimagasló maximális fordulatszám pedig már-már magától értetődik, hiszen a Honda motorjai mindig is híresek voltak erről. Csúcsteljesítménye 70 kW, azaz 95 LE (12 000 f./percnél), míg – 8 500 f./percnél jelentkező – legnagyobb forgatónyomatéka 63 Nm. Hogy a fiatalok A2-es jogosítvánnyal is vezethessék, 35 kW-os változat is elérhető a CB650R-ből.
Az erőforrásban egyéb innovatív megoldásokat is felfedezhetünk, ilyen például az irídium gyújtógyertya vagy a közvetlen, himba nélküli szelepmozgatás, ami kisebb hengerfej alkalmazását tette lehetővé. A furatátmérő 67 mm, a löket 46 mm, a sűrítési viszonyt pedig 11,6:1 arányban határozták meg. Az üzemanyagtartály két oldalán megfigyelhető légbeömlők célja kettős: nagy mennyiségű levegőt juttatnak az égéstérbe és ezek felelnek a vérpezsdítő szívóhangért is.
Különleges részlet az aszimmetrikus dugattyúszoknya is, ami a lehető legkisebb felületen érintkezik a hengerfallal, ezáltal csökken a súrlódás és halkabbá válik az erőforrás. A hüvelyek külső felületén kialakított, tüskeszerű bordázat hatékony hőelvezetést biztosít, ugyanakkor gátolja a hüvely deformálódását – alkalmazásával az olajfogyasztás és a súrlódás is mérséklődik. A zaj- és súrlódáscsökkentés további hatékony eszköze a CB650R-ben alkalmazott, vanádiumbevonatú vezérműlánc. Sajátos megoldás, hogy a hűtőfolyadék keringtetését az erőforráson belül oldották meg a szakemberek, ezzel szinte teljesen megszüntetve a motoron kívül futó csöveket, így semmi nem töri meg az elegáns hajtómű formai egységét.
Maga az erőforrás – teljesítményéhez viszonyítva – rendkívül kis méretű, a harminc fokban előredöntött hengersor, az önindító, a hatfokozatú váltó és a tengelykapcsoló egyedülállóan kompakt egységet alkot. A szériatartozékként kínált kuplungasszisztens és a nyomatékhatároló megkönnyíti a fel- és visszakapcsolásokat, egyúttal megakadályozza, hogy a hátsó kerék blokkoljon erős fékezésnél és gyors visszakapcsolásoknál. Roppant hasznos a Honda által fejlesztett, szabadon kikapcsolható Honda Állítható Nyomatékszabályozó (Honda Selectable Torque Control – HSTC) is, hiszen minden helyzetben, így csúszós útfelületen is biztos tapadást garantál.
A modern műszaki megoldások eredményeként az erőforrás fogyasztása csupán 4,9 l/100 km (WMTC szabvány szerint), tehát – a 15,4 literes üzemanyagtartályt figyelembe véve – 300 kilométernél nagyobb hatótávolsággal büszkélkedhet a típus. Hogy megfeleljen az Euro 5 környezetvédelmi norma előírásainak, módosították a katalizátort, a motorvezérlő elektronikát (ECU) és OBD-2-2 diagnosztikai rendszerrel szerelték fel a motort.
- Ez a világelső műszaki megoldás lehetővé teszi, hogy a motoros kuplungkar használata nélkül, pusztán a váltópedált kezelve induljon el, álljon meg és váltson sebességet
- Az extraként rendelhető kiegészítő mindössze 2 kg-mal növeli a jármű össztömegét
- A hagyományos kuplungkar a Honda E-Clutch rendszerrel felszerelt modellváltozatokon is megtalálható és használható
- Nagyobb élvezet és rugalmas, minden helyzethez igazodó hajtáslánc – a Honda E-Clutch új szintre emeli a motorozást
A Honda E-Clutch a hagyományos és a gyorsváltó, valamint a DCT erőátvitel előnyeit ötvözi, hogy jól bevált megoldásaikat összefésülve teljesen új vezetési élményt garantáljon a motorosoknak, függetlenül attól, hogy milyen tudásszintet képviselnek. A tengelykapcsoló és a váltó építésmódja a megszokott sémát követi, maga a vezérlőegység pedig elképesztően kicsi, így a Honda E-Clutch alig 2 kg-mal növeli a motorkerékpár tömegét.
A végtelenül egyszerű és hatékony rendszer hatalmas könnyebbséget jelent, hiszen a felhasználóknak ezentúl nem szükséges a kuplungkart kezelniük, a Honda E-Clutch önműködően végzi a tengelykapcsolásokat a fel- és visszaváltásoknál, a vezetőnek csupán a váltópedált kell használnia, akárcsak a gyorsváltónál. A kuplungkarra természetesen akkor sincs szükség, ha a motoros lehúzódik vagy megáll. A lefulladást is meggátoló E-Clutch a motor indításakor azonnal bekapcsol, és automatikus üzemmódban éppoly kifinomultan működik, mint manuális állásban. Ezáltal városi környezetben, sűrű elindulásnál és megállásnál is garantált a kényelem, valamint a nyugodt, problémamentes járműkezelés.
A Honda E-Clutch rendszerrel felszerelt modellek rugalmasság terén is messze felülmúlják társaikat, hiszen mindig, mindenhol megkönnyítik a vezető dolgát, ilyenformán még több helyzetben lehet ideális közlekedési eszköz a motorkerékpár. Mindazonáltal a hagyományos kuplungkar is megmarad, így a tulajdonosok bármikor visszatérhetnek a klasszikus módszerhez. Ha a vezető nagyobb sebességnél húzza be a hagyományos kuplungkart, 2 másodperc után újra aktiválja magát az E-Clutch, míg kisebb tempónál 5 másodperc után élesedik ismételten a rendszer. Amennyiben a felhasználó úgy dönt, hogy egy ideig nem tart igényt az E-Clutch támogatására, a kormány bal oldalán elhelyezett gombbal teljesen ki is kapcsolhatja. Amikor a rendszer éppen kézi irányítás alatt áll, M betű jelenik meg a műszeregységen.
A Honda E-Clutch vezérlése a „kezelési érzet” beállítására is lehetőséget ad, tehát a motoros eldöntheti, milyen erejű váltópedál-mozdításra kapcsoljon fokozatot az erőátvitel. SOFT, MEDIUM és HARD üzemmódot ajánl fel az elektronika, és a fel-, illetve visszaváltások érzékenysége különállóan szabályozható. A Honda E-Clutch a műszeregységen elhelyezett visszajelző lámpával figyelmezteti a vezetőt, ha túl magas váltófokozatban halad.
Az irányításáért felelős egység többek között a jármű sebessége, a gázállás, a fordulatszám, a pedálra nehezedő nyomás, a léptetőmotor osztófogaskerekének szögállása, a kiegyensúlyozó tengely és az aktuális váltófokozat alapján határozza meg, hogy mikor és miként történjen a fel- és visszakapcsolás. Magát a váltást egy aktuátor indítja meg, ezt a jobb oldali motorburkolat alatt rejtették el a vállalat mérnökei. A tengelykapcsoló zárása és oldása során a gyújtástérképet és a befecskendezést is szabályozza a rendszer, így kifinomult, rántás nélküli fokozatkapcsolások kísérik a motorozást.
Junya Ono, a Honda E-Clutch fejlesztéséért felelős csapat vezetője elmondta: „Azért dolgoztuk ki Honda E-Clutch rendszerünket, hogy még élvezetesebb és izgalmasabb legyen a motorozás, s új élménnyel ajándékozhassuk meg vásárlóinkat. Emellett komfortosabbá és nyugodtabbá teszi a városi etapokat és a mindennapos ingázást. Reméljük, hogy sokan kipróbálják majd, és megtapasztalják, mennyivel sportosabbá és rugalmasabbá teszi a motorokat, mint a hagyományos kuplung.”
A CB650R-hez megannyi könnyen, gyorsan felszerelhető Eredeti Honda Kiegészítőt kínál a gyártó, melyek darabonként, valamint csomagban is megvásárolhatóak:
Style csomag
A csomagot úgy állították össze, hogy tökéletesen illeszkedjen a CB650R formavilágához, stílusához. Csúcsminőségű alumíniumbetétek, teleszkópvédő elemek, hűtőburkolatok és oldalidomok fokozzák a motor vonzerejét, míg az üzemanyagtartályt óvó matricák látványos díszítőelemek, melyek – tapadásuk révén – megkönnyítik az irányítást is. Mindezt – színes, kontrasztos alkatrészként – kiegészíti a Honda-logóval díszített, piros, eloxált olajszintjelző.
Sport csomag
Tovább fokozható a CB650R sportossága a gyorsváltóval (E-Clutch modellhez nem rendelhető), a műszeregység fölé rögzíthető, időjárás-védelmet fokozó napellenzővel, a leömlőcsövek alatt futó idommal és az időjárás-védelmet fokozó légterelő plexivel. Emellett a festést óvó üzemanyagtartály-matrica, valamint az alumíniumbetéttel díszített utasülés-takaró is megtalálható a csomagban.
Comfort csomag
A CBR pilótája akár hosszabb távoknak is nekivághat, hiszen hidegben is komfortosan utazhat az 5 fokozatban állítható, memóriafunkciós markolatfűtésnek köszönhetően, az átlátszó telefonzsebbel kiegészített tanktáskába és a 17-ről 22 literesre bővíthető nyeregtáskába pedig beférnek a személyes poggyászai.
A kiegészítők széles választékát a különböző színekben elérhető felnicsíkok teszik teljessé. A csomagban foglalt termékek egyenként is elérhetőek.
ERŐFORRÁS | |
Konstrukció | Soros, négyhengeres, négyütemű, 16 szelepes, folyadékhűtésű, DOHC-vezérlésű |
Összlökettérfogat (cm³) | 649 cm³ |
Furat x löket (mm) | 67,0 mm x 46,0 mm |
Sűrítési viszony | 11,6:1 |
Csúcsteljesítmény | 95 LE (70 kW)/12 000 ford./perc – 35kW-os kit elérhető |
Legnagyobb forgatónyomaték | 63 Nm/9500 ford./perc – 35kW esetén 49 Nm |
Olajmennyiség | 2,7 L |
Zajszint (dB) | L-wot (teljes gázon): 78,3 dB
L-urban (városi környezetben): 74,3 dB |
ÜZEMANYAG-BEFECSKENDEZŐ RENDSZER | |
Befecskendezés | PGM-FI elektronikus üzemanyag-befecskendező |
Üzemanyagtartály befogadóképessége | 15,4 L |
CO2-kibocsátás | 113 g/km |
Üzemanyag-fogyasztás | 4,9 L/100 km |
ELEKTRONIKAI RENDSZER | |
Akkumulátor típusa és kapacitása | YTZ10/FTZ10S 9.1Ah |
ERŐÁTVITEL | |
Tengelykapcsoló felépítése | Manuális: Olajfürdős, többtárcsás
E-Clutch: Olajfürdős, többtárcsás, E-Clutch |
Váltó felépítése | Hatfokozatú |
Végáttétel | Lánc |
VÁZ | |
Konstrukció | Acél hídváz |
VÁZ ÉS FUTÓMŰ | |
Méretek (h x sz x m) | 120 x 750 x 1145 mm |
Tengelytáv | 1450 mm |
Villaszög | 25,5° |
Utánfutás | 100 mm |
Ülésmagasság | 810 mm |
Szabad hasmagasság | 130 mm |
Menetkész tömeg | 209 kg (E-Clutch változat: 211 kg) |
Fordulókör sugara | 3,0 m |
FELFÜGGESZTÉS | |
Elöl | Fordított, nagydugattyús, 41 mm-es csúszószár-átmérőjű, megosztott funkciójú Showa SFF-BP teleszkóppár |
Hátul | Központi rugóstag 10 fokozatban állítható előfeszítéssel, 43,5 mm-es lökethosszal |
KEREKEK | |
Első kerék | 17M/C X MT3.50 Üreges, 5 ágú, öntött, alumínium |
Kerékméret hátul | 17M/C X MT3.50 Üreges, 5 ágú, öntött, alumínium |
Abroncs elöl | 120/70 ZR17 M/C (58W) |
Abroncs hátul | 180/55 ZR17 M/C (73W) |
FÉKRENDSZER | |
ABS típusa | Kétcsatornás blokkolásgátló |
Fék – elöl | 310mm x 4.5mm dupla tárcsás 4 dugattyús féknyereggel |
Fék – hátul | 240mm x 5mm tárcsa, egydugattyús féknyereggel |
MŰSZEREK ÉS ELEKTRONIKA | |
Műszeregység | 5”-os színes TFT kijelző, Honda RoadSync csatlakoztatási lehetőséggel. Digitális sebesség- és fordulatszámmérő (rovátkás), két digitális napiszámláló, digitális üzemanyagszint- és fogyasztásmérő, digitális óra, váltófokozat-visszajelző, váltások esedékességére figyelmeztető lámpa |
Fényszóró | LED |
Hátsó lámpa | LED |
Honda RoadSync | Igen |
USB | Nem |
12V-os csatlakozóaljzat | Opcionális |
Automatikusan kikapcsoló irányjelzők | Nincs |
Gyorsváltó | Opcionális – csak a manuális kivitelhez |
Lopásvédelem | Honda indításgátló-rendszer (HISS) |
Tempomat | Nincs |
További alapáras felszerelés | HSTC |
*A műszaki információk tájékoztató jellegűek, a változás jogát fenntartjuk.
*Kérjük, vegye figyelembe, hogy az üzemanyag-fogyasztásra vonatkozó adatokat a Honda rögzítette a WMTC-szabványnak megfelelően. A teszteket görgőpadon, a jármű szériaváltozatával, csak vezetővel, utas és kiegészítők nélkül végeztük. A jármű tényleges üzemanyag-fogyasztása a vezetési stílustól, a karbantartástól, az időjárástól, az útviszonyoktól, a gumiabroncs nyomásától, a felszerelt tartozékoktól, a rakománytól, a vezető és az utas súlyától, valamint más tényezőktől függ.
Legutóbbi hozzászólások