A KTM 690 Duke-ot, az egyhengeres mókamotorok zászlóviv?jét 2010-t?l R változatban is megvásárolhatjuk, az „erresítés” nem a megszokott forgatókönyv szerint zajlott.
Ha a KTM R-változatot készít valamelyik modelljéb?l, az er?forrást általában nem bántják, vagy legalábbis nem úgy, ahogy a Duke blokkjába most belenyúltak. A löketet 4,5 milliméterrel megnövelték (102 x 80 / 102 x 84,5 mm), a henger?rtartalom ezzel 654-r?l (végre) 690-re n?tt, a lóer?k száma 64-r?l, a nyomaték pedig 67 Nm-r?l emelkedett a 70-es értékig. Egy egyhengerest?l igazán kellemes értékek.
A felhúzott blokk mellé kapunk egy karbon els? sárvéd?t, titánium-oxidot a WP villa csúszószáraira, néhány feketére eloxált alumíniumot (villa kiflik és hátsó lábtartókonzol), és egy áttetsz? burát a hátsó lámpára. Az így kapott „húzott” Duke-ról már csak a Kiska stúdió összetéveszthetetlen R-es színezése hiányzik, élén a narancssárga vázzal, a fehér betétekkel és a mattfekete fenékkel.
A Duke R mellett az EICMA KTM standján két érdekes 125-ös is helyet kapott: a KTM 125 Stunt és KTM 125 Race koncepciómotorok az utcán közlekedni vágyó fiatalok számára fogják elérhet? közelségbe hozni a Ready to Race érzést, amikor (és nem ha) piacra kerülnek.
Jelenleg a fenti 690 Duke számít a legkisebb henger?rtartalmú utcai KTM-nek, a temérdek gyermek és kisköbcentis terepmodell mellett a kisköbös utcai szegmenset teljesen hanyagolta a KTM.
Az új, vélhet?en a Bajaj ismereteit is felhasználva tervezett vízh?téses, injektoros kis DOHC 125-ös négyütem? blokkok köré egy gyönyör?séges térhálót fontak acélcsövekb?l, a futóm?, mint mindig, most is WP, a teljesítmény pedig 15 lóer?re, az európai 125-ös kategória maximumánál lesz korlátozva. Célcsoport a városi fiatalság, a dizájn is nekik készült – tökéletesebbre már nem is sikerülhetett volna.
És végre valami váratlan fényezés: Super Duke-ok puccparádéban
Legutóbbi hozzászólások