EST. 2002

Eld?lt: Melandri a ZX-RR nyergében 2009-ben

Kicsit komikus, de többet beszélünk Marco Melandriról, mint valaha. Akkor sem volt annyit közszájon az olasz neve, amikor tempóból elverte a Doktort még 2005-ben, és akkor sem, amikor 2006-ban keresztbe motorozva tanította móresre az egész királykategóriás bandát Phillip Island-en. Januárban még élete nagy lehet?ségér?l harsogott az egész média, májusban már annak elpuskázásáról, most augusztus végén pedig a menekül? útvonalról. Mert a Melandri-Desmosedici problematikára egy megoldás lehet: a menekülés. Tudja ezt maga Macio, tudja ezt Suppo is, és két éves szerz?dés ide, meg oda, most már tényként mondhatjuk ki: a #33-as az év végén szögre akasztja a vörös ruhát.

Marco a 2008-as téli tesztszezont már a Kawasakinál kezdheti, Hopkinsszal karöltve, és fognak bemutatkozni, mint gyári alakulat. Ezek szerint West ötödik helye bravúrosnak ugyan bravúros volt, de közel sem annyira, hogy az bementené a jöv? évben is a sorozatba. Vagy mégis…? Többször is meglibbentették már, hogy mi lenne, ha a Bartholemy vezette együttes három zixxerrel zöldítené be a pályákat? A pletykákból valóság érhet, lassan, talán, f?leg, ha sikerül összevadászni a mulatsághoz szükséges szponzorokat.

De miért ilyen kelend? a ZX-RR nyereg? Hiszen ez a márka szerepelt a legkevesebbet dobogón, mióta négyütem? motorok mennek, és ez az egyetlen motor, melyhez nem f?z?dik futamgy?zelem. A remények folyamatosan jöttek, mentek, voltak bíztató jelek, például 2006 elején, amikor maga Valentino Rossi az egyik leger?sebb riválisként emlegette fel a zöldeket a téli tesztek után. Vagy 2007, amikor a francia párosban, és egy-egy es?s versenyen futott Jacque-ban látták az aranyat jelent? meneteket. A Dottore 2007-es „szenvedése” után pókerarccal válaszolgatott a Kawasaki a médiának, miszerint ?k szívesen vennék, ha az olasz az ? istállójukban versenyezne. Melandri lenne a kulcs a sikerhez?

ugrás fel