EST. 2002

Éles bevetésen az Ilmor Portugáliában

Az 1984-ben alapított, Forma-1-es referenciákkal rendelkez? Ilmor úgy döntött, a MotoGP felé fordítja er?it a következ? évadban. A Mario Ilien, Paul Morgan és Roger Penske által életrehívott társaság tervezte többek között a Mercedes F1-es blokkjait. A gyorsasági motoros vb királykategóriáját támadó Ilmor az október 15-e hétvégéjére el?rejegyzett Portugál Nagydíjon viszi pályára a 800 köbcentis V4-es er?forrással szerelt prototípust. Az eddig aszfalton elért eredmények pozitívak, nagyon bizakodik a gárda – amellyel nagy valószín?séggel találkozunk a jöv? esztend? futamain .

Lépésr?l lépésre.

‘A motor megépítése el?tt tanácskoztunk váz-szakért?kkel és pilótákkal is, begy?jtöttünk minden szükséges információt, hogy jó m?szaki csomag legyen a kezünkben. Nem akarunk hibát véteni ebben a kezdeti fázisban, ezért lépésr?l lépésre haladunk. Ez egy nagyon összetett folyamat. Az Ilmor kompakt gép, ami jó eredményekkel szerepelt az eddigi hat tesztelésen, ezért mostanra eljött az id?, hogy elinduljunk az els? versenyünkön is. Fontos támogatást kapunk a Michelint?l, Garry McCoy pedig egy igen rutinos pilóta, aki rengeteg információval szolgált nekünk’ mondta Ilien a motogp.com-nak.

2000-ben Garry McCoy nyerte az els? nagydíjat Estorilban, még Yamaha-pilótaként.

Garry McCoy ég a vágytól, hogy visszatérhessen a vb porondjára. ‘Jó egy évtizedet lehúztam a nagydíjak közelében, úgy érzem, ebbe a világba tartozom. Remélem, meg tudom majd mutatni, mire vagyok képes és jöv?re folytathatom a versenyzést. Ami a motort illeti, eddig még hasonlóval sem találkoztam, teljesen eltér minden mástól. Eltér?ek a fordulattartományok, kisebb is, ennek ellenére a teszteken remek benyomást tett. Nem tudom garantálni, hogy a motor teljesen kész lesz, meglátjuk, mit hoz a Portugál Nagydíj.

ugrás fel