EST. 2002

Elkészült a Moto Guzzi Griso 1100

Hamarosan piacra kerül a Moto Guzzi Griso 1100, amely concept bike-ként született és vett részt a 2002-es müncheni Intermoton. Akkor még ‘Technocustom’ volt a neve, ám hamar átkeresztelték a Griso névre, aki az olasz irodalom Nagy Könyve, Manzoni Jegyesek cím? regényének egy ugyancsak ijeszt? szerepl?je.

Klikk.

A Guzzi rajongói azonnal igen megszerették a három éve piedesztálra állított modellt – ennyi id?nek kellett eltelnie, hogy valóságos, szériában gyártott motor legyen a Grisóból. A design eléggé h? maradt az akkorihoz, a gépház már annál kevésbé: a blokk végleges változatában klasszikus V egység – lényegében ugyanaz, amely a mandellói gyár Breva 1100-esében dolgozik. Az Euro-3 normát teljesít? er?forrás mellett sok mást, például az áttételezést, a CARC (Cardano Reattivo Compatto) rendszert és a váltót is megörökölte a Griso a ‘túra-tesótól’.

Bár hivatalosan még nem közölt m?szaki adatokat a gyártó, úgy lehet tudni, hogy a Griso kb. öt lóer?vel teljesít többet, mint a Breva. Az szinte biztos, hogy ez a motor lesz a szeptember 16. és 18. között Mandello del Larióban megrendezend? Guzzi Világnapok sztárja, amelyre többezer guzzistát várnak egész Európából.

ugrás fel