EST. 2002

Eltévedt török és kínai marketingesek rovat

Nem lehetett túl boldog a Camel vezérkara, mikor megpillantotta az idei Kínai Nagydíj promóciós anyagát: a sanghaji esemény plakátjain és hirdetésein Valentino Rossi teljes Gauloises-menetdíszben virít tavalyi, kék szín? motorján. Hihetetlen és érthetetlen melléfogás a kínaiak részér?l, bár az sem egészen volt világos, hogy a Török GP reklámanyagán miért éppen Max Biaggi volt rajta.

A dohányos szponzorok egyébként a gyermeteg marketing-melléfogások ellenére is bizalmat szavaznak a gyorsasági motoros sorozat legnagyobb kategóriájának: az els?, aki elkötelezte magát, a Marlboro volt (legalább 2010-ig maradnak a Ducatival), de a Camel sem száll ki, s?t másik húzómárkáját, a jelenleg még a hondás idomokon szerepl? Winstont is átpakolná a MotoGP-be, a kettes számú Yamaha-csapathoz.

ugrás fel