Három új, de inkább frissített modellel jelentkezett be a Honda Motor Corporation július elején, mindhárom a terepez?ket célozza. A CRF250X és CRF450X verseny-inspirálta dekorjukat leszámítva változatlanok, a TRX250X quad pedig az eddigi munka-változat mellé kerül fel a kínálatba.
Lényegi újdonsággal nem szolgálhat a két X-es CRF, a lámpákkal felszerelt krosszmotorok (itt tessék észrevenni az enyhe csúsztatást) továbbra is jól fogynak, szeretik is ?ket tulajdonosaik, ezért nagy technikai újításokra, frissít? beavatkozásokra ezúttal nem költöttek a 2012-eseket jegyz? mérnökök.
Az említésre éppen ezért sokkal inkább érdemes a TRX quadcsalád legújabbika, a 250X. Technikai alapjait (pl. a hosszában beépített, OHC vezérléses, légh?téses er?forrást) a kínálatban már régebb óta jelenlév? TRX250TM-b?l már ismerhetik a quadok szerelmesei, és ?k tudják is, hogy mennyire bolond biztos, alacsony üzemeltetési költségekkel járó gépezet ez.
A kezd?kt?l egészen a profikig mindenkinek ajánlja a Honda, még akkor is, ha nem kifejezett sporteszköz a TRX-X, hanem inkább egy amolyan hobbizós, mindenre és mindenkinek jó alkalmatosság – olyanból viszont elég kapós. Különlegessége a Honda által bejegyzett SportClutch kuplungszerkezet, ami motorozás közben, elindulásnál ugyan úgy m?ködik, mint egy hagyományos tengelykapcsoló, de megállásnál nem muszáj behúzni: az ügyes szerkezetnek köszönhet?en a kezd?k könnyen, lefulladások nélkül sajátíthatják el a kuplunghasználatot, a tapasztaltabbaknak pedig fel sem fog t?nni, hogy nem hagyományos kuplungot húzogatnak.
Az új terep Hondák 2012 tavaszán érkeznek meg Magyarországra.
Legutóbbi hozzászólások