Egyenesen Eril Buellék Facebook-oldaláról volt szerencséje megtudni a nagyvilágnak, hogyan fog kinézni a régóta m?helyben csiszolt 1190RR, az új fegyver, amellyel a hányattatott sorsú konstrukt?r a versenysport világában próbál szerencsét.
Ami azt illeti, már a legutóbbi beszámoló is sokat ígért, a sikerre pedig minden esélyük megvan Amerikában. A kérdés már csak persze az, mi lesz a siker mércéje: a legutóbbi daytonai 200 mérföldes viadalon három Buell ért célba az els? húszban – de vajon az itt megcsodálható m?remek viszi-e fels?bb régiókba Mr. Erikéket?
Teljes arculatváltás ment végbe a sportmotor esetében, az 1125R kissé ügyefogyott kinézetét egy pályára kihegyezett, ennélfogva letisztult formavilág váltja fel. Karizmáját azonban ett?l nem veszíti el a járgány, a ferde vázszerkezet klasszikus, az ide integrált, szem elé tetsz? tank már-már márkavédjegy. Lehet, hogy a piaci ill. termelési elvárások ballasztját ledobva most kezd majd szárnyalni az önálló utakra lép? Buell, amelynek immár elválaszthatatlan kísér?szava lesz a Racing?
A legnagyobb és legváratlanabb el?relépés – a m?szaki tartalmakon túlmen?en – mégis a szériaváltozat kedves tekn?sbéka-képének eltüntetése egy teljesen szokványos rajzolatú versenyfejidom használatával. A Rotax blokk, ahogy neve is mutatja, épphogy alatta van a b?vös 1,2 liternek lökettérfogatban.
Legutóbbi hozzászólások