EST. 2002

Es?isten siratja Andalúziát

Vigasztalan es? Andalúziában. Az égiek nem voltak kegyesek a két
olasz csapat
privát tesztsorozatának els? napján: a felh?szakadás okán a
pályán nem sok minden történhetett. Bayliss, Capirossi és Lucchi
ugyan kidugták az orrukat, Poggiali, De Puniet, Locatelli és Ui
azonban a boxban voltak kénytelenek kuksolni.

A Ducati "evolúciós" motorblokkját szállította Spanyolországba
(új tank és más apróságok) Capirossinak és Baylissnek. Az ausztrál 13 kört tett
meg az árvízövezetté nyílvánított ringen a délel?tti órák folyamán, az olasz
délután tesztelgetett
kvázi unalom?zés gyanánt, ? összesen tíz kört abszolvált.

Az ismert okok miatt az Aprilia nyergében most debütáló Shane Byrne
egy nappal elhalasztotta bemutatkozását, mivel annak valódi értelme nem sok
lett volna az els? próbanapon. Hír még, hogy Shakey mellett egyre valószín?bb,
hogy McWilliams kap lehet?séget a noalei háromhengeres kipróbálására,
mivel Witteven mérnök úr meggy?z?en nyilatkozott a pilóta képességeir?l.

Ugyancsak a boxban maradás mellett döntött Manuel Poggiali is, aki befejezte
a világbajnoki cím megszerzését követ? rituális ünneplés-sorozatot, és
megkezdti felkészülését 2004-re. Egyel?re csak lelkiekben.

Az egyedüli Cube a pályán a tesztpilótáé volt: Marcellino Lucchi
Michelin talpakkal körözött (vagyis a Bridgestone-nal tervezett megállapodás
egyel?re még nem jött létre) és nyilatkozata szerint nem fog megártani az Aprilia
RS-nek
az új motor, melyet azonban csak jöv?re tervez bevetni a menedzsment.

A negyedlitereseket Randy De Puniet és Ui képviselték, az es?teszt itt
sem hozott szignifikáns eredményt, míg a 125-be hivatalosan is visszatért Roberto
Locatelli (Aprilia, Team LCR Safilo). Természetesen az ? esetében sincs sok
értelme köreredményekr?l beszélni.

A meteorológia további es?t mond.

ugrás fel