250cc
Pedrosa végül megverte az edzéskirály Portót. A negyed literesek mez?nyében
egy tervbe vett új szabályozás (az ún. anti-Pedrosa szabály) borzolja a kedélyeket:
új súlylimitet vezetne be a GP Commission: a motornak minimum 100, a
pilótának minimum 66 kilósnak kell lennie. Jöhet a hízókúra?
Sekiguchi 24. helye azt jelentheti, hogy az NC World Trade csapat megúszhatja
a gyenge eredmények miatti kizárást. Az együttes képviseletében Talmácsi
Gerg?nek nem sikerült szintid?n belül végeznie.
250cc: a rajtrács összetétele
Versenyz? neve | Motor | Nemzetiség | Id? | |
1. | D.PEDROSA | HONDA | ESP | 1’41.417 |
2. | S.PORTO | APRILIA | ARG | 1’41.638 |
3. | T.ELIAS | HONDA | ESP | 1’41.645 |
4. | R.DE PUNIET | APRILIA | FRA | 1’41.814 |
5. | A.DE ANGELIS | APRILIA | RSM | 1’42.226 |
6. | F.NIETO | APRILIA | ESP | 1’42.488 |
7. | A.DEBON | HONDA | ESP | 1’42.516 |
8. | M.POGGIALI | APRILIA | RSM | 1’42.520 |
9. | H.AOYAMA | HONDA | JPN | 1’42.709 |
10. | F.BATTAINI | APRILIA | ITA | 1’42.769 |
11. | A.WEST | APRILIA | AUS | 1’42.781 |
12. | A.BALDOLINI | APRILIA | ITA | 1’43.171 |
13. | N.MATSUDO | YAMAHA | JPN | 1’43.191 |
14. | R.ROLFO | HONDA | ITA | 1’43.298 |
15. | S.GUINTOLI | APRILIA | FRA | 1’43.491 |
16. | C.DAVIES | APRILIA | GBR | 1’43.507 |
17. | D.HEIDOLF | APRILIA | GER | 1’43.561 |
18. | J.OLIVE | APRILIA | ESP | 1’43.810 |
19. | H.FAUBEL | APRILIA | ESP | 1’44.039 |
20. | H.MARCHAND | APRILIA | FRA | 1’44.088 |
21. | J.SMRZ | HONDA | CZE | 1’44.175 |
22. | E.NIGON | APRILIA | FRA | 1’44.187 |
23. | J.STIGEFELT | APRILIA | SWE | 1’44.226 |
24. | T.SEKIGUCHI | YAMAHA | JPN | 1’44.312 |
25. | A.VINCENT | APRILIA | FRA | 1’44.318 |
26. | G.LEBLANC | APRILIA | FRA | 1’44.704 |
27. | E.BATAILLE | HONDA | FRA | 1’44.733 |
28. | K.NÖHLES | HONDA | GER | 1’45.269 |
29. | R.ROUS | YAMAHA | CZE | 1’46.649 |
Id?n túl
Versenyz? neve | Motor | Nemzetiség | Id? |
G.TALMACSI | YAMAHA | HUN | 1’48.666 |
125cc
A 125cc 18 esztend?s éllovasa, Andrea Dovizioso megtartotta a pole-t,
bár nem javított pénteki idején. Nem is csoda: a délel?tti es?zések nemcsak
a m?szakiaknak adtak okot a fejtörésre, hanem páran ki is csúsztak, így óvatosan
haladtak a versenyz?k. A második rajtkocka a csapattárs Simone Corsié, míg a
KTM-es Stoner a harmadik id?vel zárt. Az els? sor Roberto Locatellivel teljes.
Talmácsi a 15., Tóth a 24. helyet szerezte meg a Portugál Nagydíjra.
125cc: a rajtrács összetétele
Versenyz? neve | Motor | Nemzetiség | Id? | |
1. | A.DOVIZIOSO | HONDA | ITA | 1’46.280 |
2. | S.CORSI | HONDA | ITA | 1’46.338 |
3. | C.STONER | KTM | AUS | 1’46.380 |
4. | R.LOCATELLI | APRILIA | ITA | 1’46.496 |
5. | M.SIMONCELLI | APRILIA | ITA | 1’46.572 |
6. | M.GIANSANTI | APRILIA | ITA | 1’46.691 |
7. | J.LORENZO | DERBI | ESP | 1’46.735 |
8. | S.JENKNER | APRILIA | GER | 1’46.851 |
9. | M.KALLIO | KTM | FIN | 1’46.877 |
10. | H.BARBERA | APRILIA | ESP | 1’46.965 |
11. | P.NIETO | APRILIA | ESP | 1’47.111 |
12. | F.LAI | GILERA | ITA | 1’47.132 |
13. | L.PESEK | HONDA | CZE | 1’47.251 |
14. | S.PERUGINI | GILERA | ITA | 1’47.270 |
15. | G.TALMACSI | MALAGUTI | HUN | 1’47.320 |
16. | A.BAUTISTA | APRILIA | ESP | 1’47.452 |
17. | A.RODRIGUEZ | DERBI | ESP | 1’47.508 |
18. | M.PASINI | APRILIA | ITA | 1’47.533 |
19. | G.BORSOI | APRILIA | ITA | 1’47.544 |
20. | S.GADEA | APRILIA | ESP | 1’47.861 |
21. | T.LUTHI | HONDA | SWI | 1’47.875 |
22. | A.BALLERINI | APRILIA | ITA | 1’48.135 |
23. | M.DI MEGLIO | APRILIA | FRA | 1’48.693 |
24. | I.TOTH | APRILIA | HUN | 1’48.751 |
25. | R.HARMS | HONDA | DAN | 1’48.782 |
26. | D.GIUSEPPETTI | HONDA | GER | 1’48.818 |
27. | V.KALLIO | APRILIA | FIN | 1’48.876 |
28. | G.PELLINO | APRILIA | ITA | 1’48.998 |
29. | L.ZANETTI | APRILIA | ITA | 1’50.346 |
30. | M.MANNA | MALAGUTI | ITA | 1’50.716 |
31. | J.CARCHANO | APRILIA | ESP | 1’51.210 |
32. | R.SCHOUTEN | HONDA | NED | 1’51.489 |
33. | M.HERNANDEZ | APRILIA | ESP | 1’51.834 |
34. | M.JANAKOVA | HONDA | CZE | 1’52.777 |
Id?n túl
Versenyz? neve | Motor | Nemzetiség | Id? |
V.BRAILLARD | HONDA | SWI | 1’54.414 |
C.FERREIRA | HONDA | POR | 1’57.086 |
J.SIMON | HONDA | ESP | n. k. i. |
Legutóbbi hozzászólások