EST. 2002

Félig idomos Honda VTR F 250 – ez sem nekünk

2011-es bemutatkozásával a Honda CBR 250R, a ‘kis T?zpenge’ viszonylag nagy sikert aratott, és f?ként az Egyesült Államok piacán hasított ki magának jelent?s szeletet a piac tortájából. Most a Honda saját maga állít konkurenciát saját magának – sajnos egyel?re csak a japán belpiacon jelenik meg a VTR-F 250 modell, ami egy félig felidomzott negyedliteres, a VTR evolúciós változata.

Kinézetre továbbra is a Ducati Monsterrel vetekedhet leginkább, ha egyszer kikerült a szigetországról – kategóriájában nyilván nem a Monster lesz a f? ellenfél. A kis CBR-ével azonos blokkméret mellett ennek a teljesítménye valamivel jobb, 21,9 LE, 8.500 percenkénti fordulaton a CBR vonatkozó adata, a VTR 29,5 LE-t tud, 10.500-on mérve. Az ‘F’ elhagyja a klasszikus kerek lámpatestet, helyére egy agresszívabb V-rajzolatú fényszóró került, és modernebb az LCD kijelz?s m?szerpanel is (szemben a naked analóg számlálóival).

M?szakilag a VTR és a VTR-F lényegében megegyeznek: ötsebességes váltó, 110/70-17-es ill. 140/70-17-es gumik, 41 mm szárátmér?j? teleszkóp. Az F három kilóval nyom többet, mint a tesó – 164 kg-ot. A jenben denominált vételár nagyjából 1,4 millió forintnak felel meg.

ugrás fel