EST. 2002

Felpaprikázott oldalborda: Suzuki Intruder M1800 R2

Új robogók és igen gyors sportmotorok mellett a Suzuki bemutatja kedvelt óriáscirkálójának sportosított változatát: az M 1800 R2 célja nem helyettesíteni az aktuális Intrudert, hanem kiegészíteni azt.

Egy új fényszóró, agresszívebb rajzolatú felnik, egy 46 mm-es fordított teleszkópvilla és radiálisan szerelt féknyergek – nagyjából ezek az újonnan érkez? motor (ahogy a Suzuki cimkézni szereti: naked cruiser) stílusjegyei.

A m?szaki alapok változatlanok a már jól ismert Intruderéhez képest. Kéthengeres, 1.783 köbcentis, méretével és megjelenésével egyaránt tiszteletet parancsoló blokk, kett?s bölcs?szerkezet? váz, alumínium leng?villa progresszív csillapítású rugóstaggal. Természetesen minden aduját nem terítette még ki a japán márka, a teljesítményre és nyomatékra vonatkozó adatok rejtve maradnak az ?szi nemzetközi kiállításokig.

Azt viszont cseppet sem szégyenli az R2-es modell, hogy bizony súlyos egyéniség: 319 kilogramm a közölt tömeg, szárazon. Mindenképpen említést érdemel a hátsó gumiabroncs, amely 240/40-es méretével a legnagyobb papucs, amelyet szériában Suzukira szereltek. Összességében már most lesz?rhet?, hogy a felpaprikázott Intruder a H-D Night Rod fémjelezte er?cirkálók mez?nyébe kíván betörni.

Az Intruder ‘R2’ a látszat ellenére nem csak a a magányos farkasok motorja, képen látható üléstakaró az utasülés mellé szériában jár. Az üzemanyagtankon helyet kapó m?szerpanel egy, a kormányra szerelt kis digitális konzollal egészül ki, amelyen a visszajelz? ledek és a fordulatszámmér? található.

ugrás fel