EST. 2002

Feltámad a Lambretta?

Ami azt illeti Lambrettának – már ránézésre – valóban Lambretta az új LN. Az els? sárvéd? az eredeti Lambrettákat idéz? szögletessége, a lejt?s fenék, az oldalidom ívei és díszítései, de már maga a sziluett is összetéveszthetetlen; a két évvel ezel?tti els? újraélesztési próbálkozást, a Lambretta Pato 50-et, amit sokan a márkanév kigúnyolásának tartottak, úgy t?nik, örökre elfelejthetjük.

Lambretta LN125

Lambretta LN125: jó kis gép lesz a retróhullám meglovaglására!

Összetéveszthetetlenül Lambrettával állunk tehát szemben, kivéve az er?forrást, természetesen. Az új LN-ben egy egyszer?, légh?téses, négyütem? 125-ös szolgáltatja majd a maga maximális 15 lóerejét, de persze meg sem fogja tudni közelíteni az eredeti Lambretták technikai kuriózum számba men? és rendkívül üzembiztos, megbízható m?ködés? kétütem?it, már ami hírnévalapozó mivoltukat illeti – a hatvanas években általában az igazi m?ért?k pöfögtek Lambrettával irigy tekintetek kíséretében, ki tudja, hogy az újakkal is így lesz-e?

Lambretta LN125

Lambretta LN125

Kezdetben az új LN-eket egy 125-ös (Európának) és egy 150-es (Ázsiának) henger?rtartalmú blokkal hoznák forgalomba, de további típusok megjelenését sem zárhatjuk ki, amennyiben az érdekl?dés és a kereslet is adott lesz az új Lambretták iránt. A márka feltámasztását egy magáncég, a Motom Electronics Group Spa. vállalta fel (a jogokat a Fiat birtokolja), és ha sikerül a Lambretták legendás megbízhatóságát és erejét is átültetni az újkori modellekbe, nem zárható ki a siker. A külalak és a pedigré megvan hozzá.

ugrás fel