Az új gyártóhelyiség építés alatt van, az új kétkerek?kön pedig Franco
Lamberti mérnök és csapata dolgozik g?zer?vel.
Az er?forrás, amely éppen fejlesztési fázisában van, egy 1000 köbcentis,
hosszanti V (87 fokos) kéthengeres. A folyadékh?téses, hat sebességes
motorblokk 750 és 1200 köbcentiméter közti tartományban kerülhet majd a nagyközönség
színe elé, végs? formájában. Az els? próbák már megvoltak a tesztpadon, az
úton való bemutatkozásra június környékén számíthatunk.
Id?közben a Morininél definiálják a járm? stílusát, kitalálják a designt:
ez az els? példa arra, hogy két változatot, egy scramblert és egy naked-et
hoznak tet? alá. Ha minden a tervek szerint halad, a müncheni kiállításon
már láthatjuk a két prototípust, amennyiben pedig a projekt jó visszhangra
lel, az els? Moto Morinik 2005 tavaszára kerülhetnek a szalonokba.
Legutóbbi hozzászólások