A Honda bemutatta, miben változik jöv?re prémium sport-túra modellje, a VFR800X Crossrunner.
Ami a blokkot illeti, 101-r?l 106 lóer?re növelték a 800 köbcentis V4-es maximális teljesítményét, amit 10 250-es percenkénti fordulatnál tapasztalhatunk majd, és a nyomatéka is nagyobb lett az alacsony és közepes fordulatszám-tartományokon.
A motor megjelenése is változott, élesebb vonalakat, így modernebb küls?t kapott.
- 25 mm-rel megnövelték az els? teleszkópok rugóútját, 23 mm-rel a hátsó rugóstagét,
- mostantól két fokozatban állítható az ülésmagasság,
- új kerekeket és fékeket kapott, elöl 17 colos alumínium felnit 310 mm-es tárcsákkal és radiális, négydugattyús nyereggel,
- a gumimérete elöl 120, hátul 180-as,
- a f?thet? markolat, az automatikusan kikapcsoló index, a LED világítás és az ABS a jöv? évt?l alapfelszereltség, és a két fokozatban állítható (plusz kikapcsolható) kipörgésgátló is leszármazik a nagyobb testvérr?l,
- a VFR800F-r?l érkezik az új segédváz és az alumínium leng?kar.
Reméljük, decemberben hozzánk is megérkezik.
Legutóbbi hozzászólások