Az új Euro5 homologizáció a Fantic modelljeit is utolérte, ahol a legnagyobb modellben a Minarelli 4T motorja kapott helyet. A blokk újdonságai az új elektronikus befecskendező rendszer, a változó szelepvezérlés ( VVA rendszer) és az áttervezett kuplung. Utóbbi esetében 20%-kal csökkent a váltáshoz szükséges erőkifejtés.
Új a hűtőrendszer és a hozzátartozó tágulási tartály is. A kipufogó szénszálas pajzsot kapott, melynek a hővédelemnél van kiemelkedő szerepe. Frissültek a kapcsolók, így például az ABS kapcsoló.
Az ergonómiát figyelembe véve átdolgozták a nyerget, mely kényelmesebb és könnyebb levenni a helyéről. A rendszámtáblát úgy dolgozták ár, hogy a sárvédővel együtt nagyobb védelmet nyújtson esős, saras időkben.
Továbbra is kapható lesz az alapmodellen kivűl a Flat Track és a Deluxe verziók.
Legutóbbi hozzászólások