EST. 2002

Garage Company Customs

Ugyan a hozzáért? „labelisták” gondosan meghatározzák és elkülönítik a bobber és a café racer fogalmát, mégis ezúttal talán egyetértenek ama tétellel, hogy az itt bemutatott Honda CB 750 esetében a határmezsgye oly’ keskeny a két m?faj között, hogy szinte már nincs is.

Ebben a gyönyör?séges építményben, amely a Garage Company Customs m?helyének remeke, szépen elvegyül egymással a két stílus.
Meg?rizték a karakteres üzemanyagtankot és a légh?téses, soros négyhengeres er?forrást – jóformán az összes többi már saját kreáció.

Ledobtak mindent a motorról, ami avítt, ócska – az eredeti, nagy nyerget, a m?szerpanelt egy az egyben. További érdekesség, hogy ezt a CB-t berúgókarral helyezhetjük lendületbe, ha pedig már haladunk, akkor a fent említett krónikus m?szerpanel-hiány miatt legfeljebb indirekt következtetéseket vonhatunk le arra nézvést, hogy mennyivel is megyünk. Az egész szerkezetet leültették és megnyújtották, így a váz hátulsó része hagy elegend? helyet annak a merev karnak, ami, hamisítatlan chopper-stílusban, a kereket hivatott tartani.

El?l a teleszkópvilla hossza mintegy feleannyi, mint az eredeti modellé.
A lefelé hajlított, clubman-stílusú kormány méginkább az aszfalt felé „préseli” a vezet?t, a vázszerkezeten „átf?zött” két kipufogó pedig szenzációs, hátborzongató hangélménnyel teszi teljessé a képet. M?szaki adatokkal nem bombázott szanaszét minket a konsktrukt?r, de ebben az esetben amúgy sem a számokon van a hangsúly…

ugrás fel